افزایش قیمت لاستیک خودرو با اطلاع سازمان حمایت


افزایش قیمت لاستیک خودرو با اطلاع سازمان حمایت

عصر خودرو- سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر: با اطلاع سازمان حمایت و به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه محصولات، شرکت‌های تولیدی قیمت تایر را 20 تا 30 درصد افزایش دادند.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از صداوسیما، مصطفی تنها افزود: طبق مصوبه انجمن صنفی، صنعت تایر می‌تواند افزایش قیمت‌های خود را در قالب ضوابط سازمان حمایت تعیین کرده و دلایل خود را برای سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ارسال کند و در صورت مغایرت در مدارک، سازمان حمایت امکان جریمه شرکت‌ها در هنگام افزایش قیمت را دارد، اما اگر دلایل قابل قبول باشد افزایش قیمت در حوزه تایر خودرو مورد تایید این سازمان خواهد بود.

وی ادامه داد: آخرین افزایش قیمت در مورد تایر خودرو در دی ماه پارسال بود که به دلیل تغییر قیمت‌ها در حوزه مواد اولیه، شرکت‌های تایرسازی مجبور به افزایش قیمت دوباره در ماه جدید شدند و مدارک آن برای سازمان حمایت هم ارسال شده است.

تنها گفت: از جمله مواردی که می‌توان برای افزایش قیمت تایر بر روی آن تاکید کرد، بالا رفتن قیمت موادی مثل دوده است که در مقایسه با سال گذشته 57 درصد افزایش قیمت داشته، یا در حوزه کائوچوی طبیعی که وارداتی است با افزایش قیمت دلاری 18 درصدی مواجهیم ضمن اینکه با رشد نرخ دلار در داخل هم روبرو هستیم که همه این موارد، سبب شد تا مجبور به افزایش قیمت تایر در ماه جاری (مهر ماه) شویم.

خرید آنلاین انواع لاستیک با نرخ شرکتی و دولتی به همراه بالانس و نصب در محل - هایپرتایر

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا