آمار واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد اعلام شد


آمار واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد اعلام شد

طهرانچی در جلسه 359 شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی آمار ثبت نام واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد را اعلام کرد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه ۳۵۹ شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی به ارائه گزارشی با موضوع "بازگشایی دانشگاه و آمار واکسیناسیون هیئت علمی و دانشجویان" پرداخت و گفت: براساس این تحقیق و جامعه آماری وضعیت واکسیناسیون دانشجویان در تهران به مراتب از شهرستان‌ها بهتر است و در شهرستان‌ها عدم رغبت به واکسیناسیون بیشتر است.

طهرانچی تصریح کرد: این گزارش نشان می‌دهد که در زمینه دانشجویان باید کار اجتماعی و فرهنگی بیشتری انجام دهیم و عوامل عدم اقبال دانشجویان را به واکسن را باید شناسایی کرد. درواقع ۳۰ درصد دانشجویان در شهرستان‌ها و در تهران تا ۶۰ درصد دانشجویان واکسن زده‌اند.

وی ادامه داد: سال ۱۳۹۳ که سند دانشگاه اسلامی ابلاغ به پنج مجموعه وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد، جهاد دانشگاهی و نهاد نمایندگی رهبری شد. از دانشگاه خواسته شد تا در قالب سند، برنامه راهبردی خودشان در ارتباط با سند ارائه دهند. این موضوع تقریبا مسکوت مانده است و تاکنون در این جلسات به اجزا پرداخته‌ایم و به سند راهبردی نپرداخته‌ایم.

ما در دانشگاه آزاد سند تعالی ۵ ساله را آماده کرده‌ایم. نکته مهمی در سند استان است که هر استانی سند آمایش آموزش عالی و آمایش اجتماعی و اقتصادی آن استان را دارد که به عنوان یک پشتوانه مطرح است. تقاضا داریم در یک وقت مفصل این سند در این شورا طرح و گزارش آن در صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان