از معرفی مدیرعامل پاس تا قضاوت حیدری در آسیا


از معرفی مدیرعامل پاس تا قضاوت حیدری در آسیا

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان در سمت خود ابقا شد.

به گارش ایسنا، شب گذشته مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد که امیر عظیمی به عنوان مدیرعامل باشگاه پاس همدان در سمت خود ابقا شده است.

همچنین حمید سیفی اعلام کرده که برای هدایت پاس نیز دو گزینه مدنظر هستند که رایزنی‌ها با این دو مربی جریان دارد و ظرف روزهای آینده سرمربی تیم پاس هم انتخاب خواهد شد.

این در شرایطی است که لیگ دسته دوم به‌زودی آغاز خواهد شد و انتظار این است که پاس خیلی سریع‌تر سر و شکل گرفته و امسال با تمام توان در بازی‌ها حاضر شود.

آخرین قهرمان ایران در آسیا چند سالی می‌شود که در لیگ دسته دوم فوتبال کشور روزگار می‌گذراند و امیدواریم امسال با یک برنامه‌ریزی مدون این تیم بتواند راهی دسته اول شود. کاری که شهرداری انجام داد و امسال شاهد حضور یک نماینده از فوتبال همدان در لیگ دسته اول هستیم.

خبر دیگر از فوتبال همدان اینکه بیژن حیدری از داوران بین المللی فوتبال این استان، قضاوت مسابقات زیر ۲۳ ساله‌های آسیا در گروه F را انجام خواهد داد.

کنفدارسیون فوتبال آسیا از این داور مستعد همدانی برای قضاوت مسابقات زیر ۲۳ ساله‌های آسیا دعوت کرده تا حیدری به همراه علیرضا ایلدرم و حسن ظهیری کمک داوران کشورمان از فردا پنجشنبه به میزبانی اردن، قضاوت دیدارهای گروه F را انجام ‌دهند.

تیم‌های اردن، فلسطین و ترکمنستان در گروه F مقدماتی زیر ۲۳ ساله‌های آسیا رقابت خواهند داشت. مسابقاتی از فردا تا دهم آبان ماه امسال به میزبانی اردن برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ از سال ۲۰۱۶ میلادی تاکنون برادران حیدری در فهرست داوران بین‌المللی فوتبال کشور قرار دارند.

در حال حاضر ۸۰ داور همدانی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی فوتبال قضاوت می‌کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...