ستاره استقلال رسما از جمع آبی پوشان جدا شد + عکس


ستاره استقلال رسما از جمع آبی پوشان جدا شد + عکس

امروز لیست تمامی بازیکنان استقلال به همراه شماره پیراهن آن ها اعلام شد که در بین آن ها نامی از احمد موسوی دیده نمی شود. نوشته ستاره استقلال رسما از جمع آبی پوشان جدا شد + عکس...

ستاره استقلال رسما از جمع آبی پوشان جدا شد + عکس

جدایی رسمی احمد موسوی از استقلال پس از عدم نام وی در بین لیست کلی آبی پوشان
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | ۱۸:۲۰
ستاره استقلال رسما از جمع آبی پوشان جدا شد + عکس

امروز لیست تمامی بازیکنان استقلال به همراه شماره پیراهن آن ها اعلام شد که در بین آن ها نامی از احمد موسوی دیده نمی شود.

ستاره استقلال رسما از جمع آبی پوشان جدا شد + عکس

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه استقلال امروز به صورت رسمی شماره پیراهن بازیکنان این تیم را اعلام کرد که نامی از سیداحمد موسوی میان این نفرات دیده نمی شود.

به گزارش پارس فوتبال، استقلال امروز اولین دیدار خود در فصل جدید از رقابت های لیگ برتر را برگزار می کند. هواداران این تیم بی صبرانه منتظر دیدن تیم فرهاد مجیدی مدل ۱۴۰۰ هستند. سرمربی جوان آبی ها که برای سومین بار روی نیمکت این تیم نشسته، برخلاف دو مرتبه قبلی، هدایت تیمی را برعهده گرفته که صفر تا صد آن را خودش چیده و به نظر می رسد با اضافه شدن دو بازیکن خارجی، فرهاد تیم خوب و مدعی را در اختیار داشته باشد.

رسانه باشگاه استقلال امروز به صورت رسمی شماره های بازیکنان استقلال در فصل جدید را اعلام کرد که نکته مهم، خط خوردن سیداحمد موسوی مدافع آبی پوشان از لیست این تیم است. این بازیکن که تابستان گذشته از گل گهر به این تیم پیوست، چند روز پیش از سوی فرهاد مجیدی در لیست مازاد قرار گرفته و در حال حاضر به صورت انفرادی به تمریناتش می پردازد.

ستاره استقلال رسما از جمع آبی پوشان جدا شد + عکس

پس از پیوستن کوین یامگا به استقلال که قابلیت بازی در سمت راست و وینگر را دارد و همچنین حضور وریا غفوری در این پست، فرهاد مجیدی به موسوی اعلام کرد که نیازی به این بازیکن ندارد و او می تواند تیم جدیدش را انتخاب کند. اما گفته می شود طبق قانونی که سازمان لیگ وضع کرده، استقلالی ها باید با موسوی به توافق برسند و نمی توانند قرارداد این بازیکن را به شکل یک طرفه فسخ کنند.

فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در خصوص اینکه استقلال نام احمد موسوی را در فهرست مازاد قرار داده و ظاهراً این اقدام برخلاف مقررات جدید است، ‌گفت:

طبق قوانین باشگاه‌ها تا یک ماه قبل از پایان نقل و انتقالات می‌توانند بازیکن را در فهرست مازاد قرار بدهند.تا روز شانزدهم این ماه هم این فرصت وجود داشت. اگر این اتفاق رخ داد بازیکن می‌تواند با باشگاه جدیدش توافق کند و سپس برای گرفتن رضایت‌نامه اقدام کند و جدا شود اما اگر باشگاهی تا یک ماه قبل از مهلت نقل و انتقالاتی این کار را انجام ندهد، یا باید با آن بازیکن به صورت توافقی فسخ کنند و یا اینکه بازیکن و باشگاه به صورت یکطرفه قرارداد را فسخ کنند.

آنگونه که به نظر می رسد، استقلالی ها در فرصت تعیین شده با موسوی فسخ نکرده اند و به همین دلیل باید با او وارد مذاکره شده و دو طرف به صورت توافقی پایان همکاری با یکدیگر را اعلام کنند. موسوی نیز تاکنون در این مورد حاضر به گفتگو با رسانه ها نشده و وضعیت این بازیکن نامشخص است. او طی روزهای گذشته در مجموعه تمرینی انقلاب مشغول آماده سازی خود و انجام تمرینات روزانه است و اختصاص داده نشدن شماره پیراهن به این بازیکن، گواه بر حضور موسوی در لیست مازاد مجیدی است.

نکته دیگر در خصوص شماره پیراهن بازیکنان استقلال، حضور بابک مرادی در لیست فرهاد مجیدی است. بازیکنی که گفته می شد به همراه موسوی از این تیم جدا می شوند اما حالا نام او در میان بازیکنان استقلال در فصل جدید حضور دارد تا بدین شکل شایعات مبنی بر جدایی او تکذیب شود.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!