مردان کدام بوسه را دوست دارند/ انواع بوسه


مردان علاقه بسیار زیادی به بوسه لب دارند و آن را نشانه ایجاد حس نزدیکی و یا شروع یک رابطه جنسی تمام و کمال می دانند.

مردان کدام بوسه را دوست دارند/ انواع بوسهشفاآنلاین>سلامت جنسی>اگر میخواهید بدانید مردان کدام بوسه را دوست دارند و از چه نوع بوسه ای برای دلبری مرد مورد علاقه تان استفاده کنید با ما همراه شوید.

به گزارش شفاآنلاین:شاید برای بسیاری از خانم ها این سوال پیش آمده باشد که مردان کدام بوسه را دوست دارند؟ مسلما شما میخواهید مرد مورد علاقه تان را به گونه ای ببوسید که بیشتر دوست دارد.

تا به حال شده است که به تاثیر بوسه در رابطه تان با یک مرد و یا بوسه مورد علاقه مردان فکر کنید؟ اگر بتوانید پاسخ سوال مردان چه نوع بوسه ای را دوست دارند ، پیدا کنید میتوانید کیفیت زندگی خود را بهتر کنید. بوسیدن مردان می تواند برای آن ها یک تجربه گیج کننده و به یاد ماندنی باشد.

اگر بخواهیم به سوال مردان کدام بوسه را دوست دارند پاسخ دهیم باید بگوییم با تناسب به موقعیت های خاص میتواند کاملا متفاوت باشد و باید از غریزه ذاتی خود برای تعیین زمان نوع بوسه استفاده کنید.

شما باید به شناختی کامل از مرد خود برسید تا بتوانید متوجه شوید که مردان چه نوع بوسه ای رادوست دارند. بوسیدن میتواند رابطه شما را گرم تر و پرشور نگه دارید پس هرگز بوسیدن را متوقف نکنید. اگر متوجه شدید که مرد شما کدام بوسه را بیشتر دوست دارد آن بوسه را برای مواقعی که میخواهید سورپرایزش کنید نگه دارید و با روش های دیگر هم او را ببوسید.


انواع بوسه

بوسیدن یکی از اساسی ترین روش ها برای ابراز عشق و محبت است.

ما زمانی که به یک فرد علاقه ای قلبی و کشش داشته باشیم او را می بوسیم. قبل از بوسیدن لب و صورت باید از خوشبو بودن دهان خود مطمئن شوید وگرنه نتیجه کاملا عکس خواهید گرفت.

مردان علاقه بسیار زیادی به بوسه لب دارند و آن را نشانه ایجاد حس نزدیکی و یا شروع یک رابطه جنسی تمام و کمال می دانند.

تمام بوسه ها به سه سبک اساسی تقسیم می شوند، بوسه فرانسوی که با خوردن و مکیدن همراه است ، بوسه همراه با گاز گرفتن و بوسه ساده.

بوسه فرانسوی

بیشترین استفاده را در لحظات رمانتیک دارد و نشان دهنده کشش جسمی بسیار زیاد طرفین نسبت به هم است. زبان مهم ترین بخش بوسه فرانسوید است که میتوان به صورت سطحی یا عمقی از آن استفاده کرد.

بوسه فرانسوی یا به اصطلاح لب بازی شاید برای برخی خانم ها خوشایند نباشد ولی بوسه مورد علاقه مردان است و بسیاری از آن ها قبل از ازدواج درباره این بوسه رویاپردازی می کنند.

هنگام بوسیدن فرانسوی باید هر کدام سرتان را به سمت مخالف متمایل کنید که مانع از برخورد بینی هایتان به هم شوید. این نوع بوسه با دهان باز آغاز می شود و هر کدام از شما به نوبت زبانتان را در دهان دیگری قرار می دهید ، زبانتان را به هم می کشید و می مکید.

بوسه فرانسوی بین مردان بسیار پرطرفدار است و بهترین روش برای تحریک مرد با لب و زبان محسوب می شود که تاثیری فوق العاده بر این که احساس بهترین نسبت به شما پیدا کند ، می گذارد.

بوسه لب همراه با گاز گرفتن

از گاز گرفتن ملایم لب هنگام بوسیدن می توانید برای شیطنت و افزایش حرارت بوسه استفاده کنید. مثلا هنگام بوسه فرانسوی لب شوهرتان را به دندان گرفته و بکشید. یا لب هایتان را به گونه ای روی لبهایش بفشارید که انگار در حال گاز گرفتن هستید. برخی از مردان عاشق گاز گرفتن نرم و ملایم لب هایشان هستند .

بوسه لب ساده

بوسه لب ساده معمولا اولین بوسه ای است که یک زوج تجربه می کنند. این بوسه نشانه خوبی برای ابراز عشق به آقایان است و با کمی خلاقیت می توانید آن را تبدیل به یک بوسه رویایی کنید. این بوسه با دهانن بسته انجام می شود و لب ها روی هم قرار میگیرد.

غافلگیرانه بودن این بوسه می تواند کیفیت آن را بیشتر کند. بوسه لب یهویی بهترین روش برای سورپرایز کردن شوهرتان است.

بوسه اسکیمویی

بوسه اسکیمویی با مالیدن بینی به هم آغاز می شود و نشان دهنده عشق و صمیمیت عمیق طرفین است ، این بوسه را اغلب زوجینی که مدت زیادی با هم بوده اند انجام می دهند ولی اگر شریک عاطفی جدید شما چنین کاری انجام داد شاید نشان دهنده این باشد که شما را به عنوان شریک جدی زندگی اش قلمداد می کند. بوسه اسکیمویی نشان دهنده این است که فرد مقابل مجذوب شما شده است .

بوسه آبدار

بوسه های آبدار و خوردن لب و زبان می تواند باعث ایجاد صمیمیت جسمی و هماهنگی بیشتری برای شما شود از سویی دیگر میتوان از آن برای مقدمه چینی و آمادگی برای رابطه جنسی یا کاهش استرس های روزمره استفاده کرد. بوسه های آبدار باعث می شود از نظر جسمی نسبت به هم نزدیک تر شوید. هنگام بوسه می توانید صورتش را لمس کنید و گردنش را نوازش کنید و شما نیز در بوسه همراهی اش کنید و منفعل نباشید.

.

بوسه آبدار فقط محدود به لب ها نمی شود شما همه جای بدن را می توانید به گونه ای ببوسید که همراه با مکیدن باشد در این بوسه از آن جایی که بخشی از پوست وارد دهان شده و خیس میشود به اصطلاح آبدار گفته میشود.

بوسیدن گونه

بوسه های غافلگیرانه از گونه میتواند نشان دهنده ا رتباط اطفی قوی بین شما باشد. این بوسه برای همه موقعیت ها مناسب است و حتی در اوایل آشنایی هم می توانید از آن استفاده کنید.

بوسه از گونه به شخص مقابل پیام میدهد که برای شما دوست داشتنی است.

اگر در جایی هستید که می خواهید مردتان را ببوسید ولی نمیخواهید زیاده روی کنید بهترین بوسه ، بوسیدن گونه است.

بوس گردن

بوسه گردن جزو بوسه های صمیمی قرار میگیرد. برای شروع یک رابطه پر حرارت یا برای القای میل جسمی زیاد به طرف مقابل می توانید گردن او را ببوسید.

گردن مردان بسیار حساس است و میت وانید با بوسیدن و لب زدن و زبان کشیدن به گردنش او را غرق لذت کنید. بوسیدن گردن یک سیگنال هوشمندانه برای درخواست رابطه جنسی است و مردتان به خوبی بدون این که کلمه ای به زبان آورده باشید برای داشتن رابطه آماده می شود.

بوسیدن لاله گوش

بر خلاف تصورات بسیاری از ما لاله گوش پر از پایانه های عصبی و تحریک کننده جنسی است شما با بوسیدن ، مکیدن ، و زبان زدن به لاله گوش می توانید مرد خود را جذب کنید. مکیدن لاله گوش او میتواند به او نشان دهد که دنبال شیطنت و بازیگوشی هستید. گاز گرفتن لاله گوش اگر نرم و آرام و همراه با مکیدن شود می تواند بسیار خوشایند و تحریک کننده باشد.

بوسیدن همه جا به جز لب ها

اگر میخواهید کمی سر به سر شوهرتان بگذارید و معاشقه ای همراه با شیطنت داشته باشید میتوانید تمام صورت او را ببوسید ولی زمانی که نوبت به لب ها می رسد از ان عبور کنید و به سمت پایین بدن بروید تا او را دیوانه کنید.

با فشارهای مختلف تمام بدن او را ببوسید تا متوجه شوید که بوسیدن با چه شدتی را در کدام قسمت ها بیشتر دوست دارد.

بوسه رژ لبی

یک رژ لب غلیظ بزنید و جای جای بدنش را با لبهایتان مهر بزنید مثلا گونه ، گردن و غیره ...

بوسه خشن

گاهی اوقات می توانید خشونت را چاشنی بوسه کنید. ایجاد تنوع در بوسیدن میتواند باعث لذت بیشتر طرفین شود. حین بوسیدن او را بمکید و گازهای ریز بزنید.

بوسیدن چانه

بوسیدن چانه میتواند همراه با گاز گرفتن باشد شاید برایتان عجیب به نظر برسد ولی هنگام شیطنت از بوسیدن چانه مردان غافل نشوید. بوسیدن چانه باعث ایجاد حس عاطفی بیشتر بین شما خواهد شد.

به طور کلی شما باید جای جای بدن مردتان ار با انواع بوسه های مختلف لمس کنید و کشف کنید کدام بوسه را با چه شدتی و از کدام قسمت بدنش دوست دارد . همیشه می توانید در فرصت های مختلف این کار را انجام دهید مثلا زمانی که در حال فیلم دیدن روی کاناپه است از پشت به او نزدیک شده و لبتان را روی لبش بگذارید و به حالت وارونه او را ببوسید.

یا زمانی که کنار هم دراز کشیده اید و لحظات خوبی را سپری می کنید قسمتهای مختلف بدن او را ببوسید و نوازش کنید تا بدن و ذهنش ریلکس تر شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس