فرارِ زنِ باردار از مرگ در آخرین لحظات + فیلم


فرارِ زنِ باردار از مرگ در آخرین لحظات + فیلم

زن بارداری که به شکلی خطرناک به زیر قطار در حال حرکت سقوط کرده بود در آخرین لحظات نجات یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه نجات یک زن باردار در یکی از ایستگاه‌های قطار هندوستان را به تصویر می‌کشد. «واندانا» ۲۱ ساله قصد پیاده شدن از یک قطار در حال حرکت را داشت که ناگهان میان شکاف بین قطار و سکو سقوط کرد. این زن که ماه هشتم بارداری را می‌گذراند اشتبا‌ها وارد قطاری شده بود که به مقصد دیگری در حرکت بود. در لحظه وقوع حادثه شوهر و فرزند این زن نیز در داخل واگن حضور داشتند. این اتفاق صبح روز دوشنبه و در ایستگاه قطار کالیان در نزدیک شهر بمبئی هند رخ داد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته داخل ایستگاه تهیه شده چگونگی نجات این زن را نشان می‌دهد. در ابتدای ویدئو در حالی که تعدادی مسافر روی سکوی ایستگاه حضور دارند قطار در حال ترک ایستگاه دیده می‌شود. لحظاتی بعد به دلیل باز بودن درب قطار این زن تصمیم می‌گیرد تا از قطار پیاده شود.

بیشتر بخوانید

نجات مسافر سقوط کرده به زیر قطار در آخرین لحظه!

این ویدئو نشان می‌دهد او پس از آنکه تلاش می‌کند خود را به سکو برساند ناگهان دچار لغزش شده و به داخل شکاف سقوط می‌کند. مامور ایستگاه قطار که در نزدیکی محل حادثه حضور داشت فورا وارد عمل شده و پیش از قرار گرفتن این زن در زیر قطار او را از شکاف بیرون می‌کشد.

گفتنی است؛ در این حادثه به این زن و نوزادش آسیبی وارد نشد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چگونه افسردگی را مهار کنیم؟