فوتی‌های ناشی از کرونا در آذربایجان‌غربی از 6700 نفر فراتر رفت


فوتی‌های ناشی از کرونا در آذربایجان‌غربی از 6700 نفر فراتر رفت

ارومیه- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: روند فوت شهروندان استان بر اثر ابتلا به کرونا همچنان ادامه داشته و با اضافه شدن 15 نفر دیگر طی 24 ساعت گذشته، کل فوتی های ناشی از این ویروس در استان به 6 هزار و 702 نفر رسیده است.

دکتر جواد آقازاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۵ فوتی ناشی از کرونا در آذربایجان غربی طی ۲۴ ساعت گذشته شامل چهار نفر در ارومیه، چهار نفر در میاندوآب، سه نفر در بوکان، ۲ نفر در مهاباد و یک نفر در سلماس و ماکو بود.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۶۱۶ نفر به تعداد مبتلایان و حدود ۲۵۰ نفر به تعداد بستری شدگان ناشی از کرونا در آذربایجان غربی اضافه شد و تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در آذربایجان غربی به ۲۹۶ هزار و ۳۹۴ نفر افزایش یافت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین در حال حاضر، هزار و ۴۱۱ نفر در مراکز درمانی استان بر اثر ابتلا به سندرم حاد تنفسی بستری هستند.

آقازاده گفت: از این تعداد، ۲۷۰ نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری بوده و ۴۵ نفر تحت ونتیلاتور قرار دارند.

به گزارش ایرنا، تعداد فوتی های ناشی از کرونا در آذربایجان غربی در روز ۲۶ شهریور سال جاری به ۶ هزار نفر رسیده بود که طی ۳۲ روز اخیر، ۷۰۰ نفر به این تعداد اضافه شده است.

این آمار نشان می دهد در این مدت به طور متوسط روزانه ۲۲ نفر بر اثر کرونا در آذربایجان غربی جان خود را از دست داده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی