100 هزار نفر در خلخال واکسن کرونا زدند


100 هزار نفر در خلخال واکسن کرونا زدند

اردبیل _ ایرنا _ سرپرست فرمانداری خلخال گفت: تاکنون 100 هزار نفر موفق به دریافت واکسن کرونا در این شهرستان شده‌اند که این میزان 91.1 درصد از جمعیت را شامل می‌شود.

مسعود یگانه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۹۸ هزار و ۳۵۹ هزار دز واکسن کرونا در نوبت‌های اول و دوم به جمعیت بالای ۱۲ سال این شهرستان تزریق شده است.

وی اظهارکرد: از مجموع واکسن تزریق شده به واجدان شرایط دریافت واکسن کرونا در خلخال ۶۳ هزار و ۶۶۴ دز برای نوبت اول است که ۹۱.۱ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال این شهرستان را شامل شده و همچنین ۳۴ هزار و ۶۴۷ دز واکسن نوبت دوم تزریق شده که ۴۹.۶ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال را پوشش داده است.

سرپرست فرمانداری خلخال گفت: تاکنون ۸۵ درصد دانش‌آموزان خلخال تحت پوشش این واکسن قرار گرفته و مناطق آموزش و پرورش شاهرود ، خورش‌رستم و خلخال بترتیب بیشترین و کمترین پوشش واکسیناسیون کرونای دانش‌آموزی این شهرستان را به خود اختصاص داده‌اند.

او از کاهش آمار ابتلا به کرونا و همچنیبن بستری‌های بیماری کووید. ۱۹ در بیمارستان خلخال خبرداد و اظهارکرد: هم‌اکنون مجموع بستری‌های این بیماری در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهر به ۱۳ نفر رسیده و آمار بستری در منزل نیز به صفر نفر رسیده است.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ نفر افراد مشکوک به ابتلا به بیماری کووید. ۱۹ بصورت سرپایی به مراکز درمانی مراجعه کردند.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند