دشمنان از همفکری سران قوا درایران ناراحت هستند


دشمنان  از همفکری سران قوا درایران ناراحت هستند

قم-ایرنا- تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) وحدت و همدلی سران دولت، مجلس و قوه قضاییه را نعمت بزرگ خداوند در این دوره دانست و گفت:‌ دشمنان از اینکه سران قوا با هم همفکر و متحد هستند ناراحت است و ما باید از این نعمت الهی به خوبی بهره ببریم.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت، با اشاره به لزوم مدیریت هماهنگ امور کشور در شرایط کنونی، افزود: امروز همانطور که مقام معظم رهبری هم تاکید دارند رفع مشکلات معیشت مردم از مهمترین مسائل است و باید از هماهنگی قوای سه گانه برای رفع دغدغه‌های معیشتی مردم استفاده کرد.

وی با بیان اینکه محبت اهل بیت سکوی پرش به سمت خداست و ما با آن بزرگواران به خدا تقرب می جوییم، اظهار کرد: معرفت اهل بیت(ع) درجات بالایی دارد که شاید از دسترس ما خارج باشد ولی قابل انکار نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه محبت اهل بیت(ع) و برائت از دشمنان اهل بیت(ع) در کنار هم هستند افزود: محبت و برائت در هر زمان مصادیقی دارد و همانطور که وحدت مسلمانان باعث تقرب به خدا می‌شود برائت همه مسلمین از دشمنان اسلام نیز رضای خدا را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه حب و برائت قلبی به تنهایی کافی نیست، افزود: همانطور که باید محبت خود به اهل بیت(ع) را ابراز کنیم باید برائت از دشمن را هم بیان کنیم و در مقابل دشمن وحدت داشته باشیم.

وی با اشاره به مشکلات معضلات فرهنگی کشور اظهار کرد: در این زمینه شورای فرهنگ عمومی سراسر کشور برنامه‌های خوبی را دنبال می‌کند که نیازمند حمایت و پشتیبانی و اختصاص امکانات بیشتری است و مجلس می‌تواند با تخصیص بودجه این شورا را تقویت کند.

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی امروز پنج شنبه در سفر یک روزه وارد قم شد.

دیدار با حضرات آیات نوری همدانی، مکارم شیرازی، جوادی آملی از مراجع عظام تقلید و همچنین آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین از جمله برنامه های این سفر اعلام شده است.

این دیدارها بدون حضور خبرنگاران و عکاسان خبری محلی صورت می‌گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا