قالیباف:برای حل مشکلات معیشتی مردم اجماع وجود دارد


قالیباف:برای حل مشکلات معیشتی مردم اجماع وجود دارد

قم-ایرنا-رییس مجلس شورای اسلامی ظرفیت‌های کشور برای حل مشکلات را مورد توجه قرار داد و نسبت به وجود اجماع مسئولان برای حل مشکلات معیشتی مردم اشاره کرد.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی حضرت فاطمه معصومه(س)، محمدباقر قالیباف در دیدار با تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، افزود: امروز هم مانند زمان جنگ که همه می‌دانستیم باید مقابل دشمن بجنگیم برای حل مشکلات معیشتی اجماع وجود دارد اگرچه که در روش‌ها و استفاده از ابزارهای مختلف اختلاف نظرهایی وجود دارد.

وی با بیان اینکه امروز در کشور موظف به همکاری با یکدیگر هستیم، اظهار کرد: ما محکوم به موفقیت هستیم اما در شرایط کنونی کشور همدلی و هماهنگی قوا کفایت نمی‌کند و باید برای حل مشکلات مردم هم‌افزایی میان همه وجود داشته باشد.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم، گفت: ما در مجلس تلاش می‌کنیم صدای افرادی باشیم که در سال‌های گذشته مشکلات معیشتی زندگی‌شان را تحت تأثیر قرار داده‌است و اکنون باید برای رفع مشکلاتشان کار کنیم.

قالیباف با بیان اینکه ما در جایگاه سران قوا هر هفته چند ساعت برای بررسی مشکلات مردم جلسه مشترک برگزار می‌کنیم، افزود: امیدواریم بتوانیم با همکاری هر چه بیشتر باری از دوش مردم برداریم.

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی امروز پنج شنبه در سفر یک روزه وارد قم شد.

دیدار با حضرات آیات نوری همدانی، مکارم شیرازی، جوادی آملی از مراجع عظام تقلید و همچنین آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین از جمله برنامه های این سفر اعلام شده است.

این دیدارها بدون حضور خبرنگاران و عکاسان خبری محلی صورت می‌گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط