چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در ایستگاه پایانی/ 17 برگزیده کشوری تقدیر می‌شوند


چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در ایستگاه پایانی/ 17 برگزیده کشوری تقدیر می‌شوند

ابدالی با بیان اینکه چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» امشب به کار خود پایان می‌دهد، گفت: قرائت پیام آیت الله العظمی نوری همدان، تجلیل از شخصیت قرآنی استاد قرائتی و تقدیر از 17 برگزیده، از بخش‌های این آئین است.

«محمد ابدالی» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» امشب در مشهد مقدس به کار خود پایان می دهد، اظهار کرد: مرحله کشوری این رقابت ها از سه شنبه، 27 مهرماه آغاز شده و امشب پنجشنبه، 29 مهرماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر «حبیب‌رضا ارزانی»، رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ادامه داد: در مرحله اول و در استان ها بیش از 12 هزار و 700 نفر از اعضای کانون های مساجد در رشته های مختلف این مسابقات به صورت مجازی با یکدیگر رقابت کردند و نهایتا 87 نفر به مرحله کشوری راه یافتند و امشب برترین های آنها معرفی و تقدیر می شوند.

وی درباره برنامه های آئین اختتامیه این مسابقات، تصریح کرد: در مراسم اختتامیه علاوه بر قرائت پیام آیت الله العظمی نوری همدانی، مرجع عالیقدر جهان تشیع به این دوره از رقابت های قرآنی مدهامتان، از شخصیت قرآنی استاد قرائتی تقدیر به عمل می آید. سخنرانی این چهره سرشناس قرآنی و معرفی و تقدیر از 17 برگزیده چهاردهمین دوره مدهامتان، از دیگر بخش های این آئین است.

ابدالی درباره جوایز پیش بینی شده برای منتخبین این مسابقات، اعلام کرد: بخشی از جوایز نقدی و بخشی هم معنوی و غیرمادی و هدایایی است که از سوی آستان قدس رضوی و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به برگزیدگان اعطا می شود.

وی درباره سطح کیفی این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان به تناسب شرایط کرونایی و محدودیت های ناشی از آن، خاطرنشان کرد: کمیته داوران اذعان دارند بالاترین روش رقابتی در این مسابقات پیاده و همه استانداردهای رقابت های بین المللی در آن اجرا شده است. علاوه بر این، رقابت ها کاملاً با اجرای پروتکل های بهداشتی همراه است چنان که در بدو ورود از متاسبقین تست کرونا به عمل آمد. همچنین، هلال احمر در محل اسکان متسابقین حضور فعال دارد.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شش محرک قابل تغییر سلامتی کدامند ؟