کانون های فرهنگی هنری «شهید غرقی» و «شهید عباس دوران» در شیراز بازدید شدند


کانون های فرهنگی هنری «شهید غرقی» و «شهید عباس دوران» در شیراز بازدید شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، با حضور کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، کانون فرهنگی هنری «شهید غرقی» در حسینیه و مسجد «بعثت» و کانون فرهگی هنری «شهید عباس دوران» در مسجد «بغدادی» شیراز بازدید شد.

«رضا باقری»، کارشناس مسئول توسعه و منابع ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس امروز (پنجشنبه 29 مهر) در بازدید از کانون فرهگی هنری «شهید عباس دوران» مسجد «بغدادی» شیراز طی نشستی با حضور نماینده هیئت امنای این مسجد، گفت: برنامه های کانون فرهنگی هنری مسجد با محوریت امام جماعت و زیر نظر مدیر کانون فعالیت می کند و لازم است فعالیت های صورت گرفته برای کسب امتیاز در سامانه «بچه های مسجد» ثبت شود.

براساس این گزارش، در این نشست که با حضور حجت الاسلام «علی محمدپور»، کارشناس آموزش و پژوهش و «حکیمه استادی ابرقویی»، کارشناس تامین منابع و توسعه زیرساخت کتابخانه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس همراه بود، مسائل و مشکلات مربوط به این کانون بررسی و مقرر شد برای معرفی مدیر جدید کانون همکاری های لازم انجام شود.

لازم به ذکر است، در بازدید دیگری نیز با حضور نماینده هیئت امنا مسائل و مشکلات مربوط به کانون فرهنگی هنری «شهید غرقی» در حسینیه و مسجد «بعثت» شیراز مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد