عمامه گزاری طلاب حوزه تهران همزمان با هفدهم ربیع الاول در مسجد حضرت باقرالعلوم(ع)


عمامه گزاری طلاب حوزه تهران همزمان با هفدهم ربیع الاول در مسجد حضرت باقرالعلوم(ع)

حجت‌الاسلام والمسلمین مجد هاشمی گفت: مراسم عمامه‌گزاری طلاب حوزه علمیه تهران همزمان با سالروز ولادت پیامبر اسلام و امام جعفر صادق(ع) در مسجد حضرت باقرالعلوم(ع) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «سید علی اصغر مجد هاشمی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه جشن میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) همراه با سخنرانی مذهبی و مولودی خوانی، یکشنبه، دوم آبان ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت باقرالعلوم(ع) (واقع در تهران، خیابان قزوین، پل امامزاده معصوم) برگزار می شود، اظهار کرد: در همین روز مراسم عمامه گزاری طلاب حوزه علمیه تهران در این مسجد و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

امام جماعت مسجد حضرت باقرالعلوم (ع) افزود: پایگاه های بسیج این مسجد و حوزه علمیه باقرالعلوم (ع) به مناسبت میلاد پیامبر اسلام و امام صادق (ع) ۱۱۰ بسته ارزاق را میان نیازمندان و همسو با رزمایش مواسات و همدلی مورد تاکید مقام معظم رهبری توزیع می کنند.

وی اضافه کرد: مسجد حضرت باقرالعلوم (ع) در روز هفدهم ربیع الاول کار تزریق واکسن کرونا را به مردم انجام می دهد که این کار از صبح روز دوم آبان تا ساعت هشت شب انجام می گیرد.

مجد هاشمی اضافه کرد: پایگاه بسیج مسجد حضرت باقرالعلوم (ع) همچنین پایگاه بهداشتی به منظور توزیع اقلام بهداشتی میان مردم، در شب و روز هفدهم ربیع الاول برپا می کند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حل این معما کار هر کسی نیست!!