کائی ژیاندو، سدان ارزان قیمت و جدید چری


کائی ژیاندو، سدان ارزان قیمت و جدید چری

شرکت خودروسازی چری پس از موفقیت در تصاحب بازار کشورهای در حال توسعه، سعی دارد این بازارها را با طیف مختلفی از محصولات گران و ارزان انباشته کند. پس از راه‌اندازی زیرمجموعه‌های جتور و اکسید، این شرکت سدان جدید و ارزان‌قیمت کائی ژیاندو را به...

شرکت خودروسازی چری پس از موفقیت در تصاحب بازار کشورهای در حال توسعه، سعی دارد این بازارها را با طیف مختلفی از محصولات گران و ارزان انباشته کند. پس از راه‌اندازی زیرمجموعه‌های جتور و اکسید، این شرکت سدان جدید و ارزان‌قیمت کائی ژیاندو را به بازار عرضه کرده است.

کائی ژیاندو ظاهری ترکیب شده از الگوهای غربی و آسیایی دارد و به نوعی می‌توان آن را ترکیب کیا سراتو و آریزو 6 دانست. این خودرو در شش تیپ و در بازه قیمتی 67800 تا 93900 یوان (294 الی 406 میلیون تومان) به بازار عرضه خواهد شد.

طول، عرض و ارتفاع کائی ژیاندو به ترتیب عبارتند از 4666/1825/1483 میلی متر. فاصله بین دو محور این خودرو نیز 2700 میلی‌متر است. پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر با 156 اسب‌بخار قدرت و 230 نیوتن‌متر گشتاور قلب تپنده این خودرو است و برای سیستم انتقال قدرت آن نیز از جعبه دنده پنج سرعته دستی یا اتوماتیک CVT با نه دنده مصنوعی استفاده شده است. از نظر مشخصات فنی این خودرو را می‌توان نسخه ارزان‌تری از چری آریزو 5 جدید قلمداد کرد.

سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر 10.25 اینچی لمسی، نمایشگر هفت اینچی LCD برای پشت آمپر، کنسول طرح خلبان هواپیما که به سمت راننده متمایل است، کنترل صوتی هوشمند، ورود و استارت بدون کلید و قابلیت کنترل از راه دور با تلفن همراه برخی از ویژگی‌های سدان جدید و ارزان‌قیمت چری هستند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403