شکست رعد قم در رقابت دشوار هفته چهارم لیگ برتر بدمینتون


شکست رعد قم در رقابت دشوار هفته چهارم لیگ برتر بدمینتون

قم-ایرنا- تیم رعد پدافند هوایی قم در هفته چهارم لیگ برتر بدمینتون کشور در یک بازی سخت با نتیجه 3 بر 2 مغلوب تیم شهرداری شهر بابک کرمان شد.

دبیر هیات بدمینتون قم شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: در ادامه بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر بدمینتون ایران تیم‌های رعد پدافند هوایی قم و شهرداری شهر بابک کرمان در این بازی حساس در تالار بدمینتون این شهر به مصاف یک دیگر رفتند.

وی با اشاره به جزییات این بازی حساس، اضافه کرد: در دیدار یک نفره اول این رقابت پیام نصر از شهر بابک ۲ بر ۱ محمد پایروند بازیکن رعد قم را شکست داد.

دبیر هیات بدمینتون قم ادامه داد: همین نتیجه در یک نفره دوم نیز تکرار شد و مهران شهبازی بازیکن برتر سه هفته نخست لیگ بدمینتون کشور از رعد قم ۲ بر ۱ مغلوب علیرضا کرمی از شهر بابک کرمان شد.

فرجی افزود: در ادامه این مسابقه مهیج و در رقابت ۲ نفره اول مسعود پیروزی و محمد پایروند از رعد قم ۲ بر ۱ علیرضا کرمی و نیما رستم‌پور بدمینتون بازان شهرداری شهر بابک را مغلوب کردند و در بازی ۲ نفره دوم نیز مهران شهبازی و صدرا صادقی از قم ۲ بر صفر امید روشن و رضا شهبازی از شهر بابک را از پیش برداشتند.

دبیر هیات بدمینتون قم خاطرنشان کرد: در یک نفره سوم نیز همچنین رضا جانقربان از تیم رعد قم ۲ بر صفر از نیما رستم پور بازیکن باانگیزه شهر بابک شکست خورد تا این رقابت حساس در نهایت ۳ بر ۲ به سود تیم میزبان به پایان برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو