10 مدل کیف را برای خرید کیف زنانه برند بشناسید


معرفی 10 مدل کیف برای خرید کیف زنانه برند کیف دستی؛ کیفی جادار برای حمل وسایل شخصی کیف دستی را حتما بر روی دست بسیاری از بانوان مشاهده کرده‌اید. این کیف همان‌طور که از نام آن پیدا است بر روی دستها حمل می‌شود. برخی از انواع مدل‌های کیف دستی ممکن است دارای بند باشند.  کیف‌های […] نوشته 10 مدل کیف را برای خرید کیف زنانه برند بشناسید...

10 مدل کیف را برای خرید کیف زنانه برند بشناسید

معرفی 10 مدل کیف برای خرید کیف زنانه برند

کیف دستی؛ کیفی جادار برای حمل وسایل شخصی

کیف دستی را حتما بر روی دست بسیاری از بانوان مشاهده کرده‌اید. این کیف همان‌طور که از نام آن پیدا است بر روی دستها حمل می‌شود. برخی از انواع مدل‌های کیف دستی ممکن است دارای بند باشند. کیف‌های زنانه با مدل کیفی دستی در سایزهای متوسط و بزرگ طراحی می‌شود و برای حمل وسایل مورد نیاز شما مانند کیف پول، عینک، سوئیچ و سایر لوازم شخصی کاملا مناسب هستند.

10 مدل کیف را برای خرید کیف زنانه برند بشناسید

کیف دوشی shopper؛ یک کیف کاربردی با اندازه مناسب

کیف دوشی از آن دسته کیف‌های کاربردی برای بانوان است که از طریق بندهای خود قابل حمل می‌شود. حمل آسان و اندازه مناسب از جمله ویژگی‌های این کیف است که هر خانمی را برای استفاده از آن به سمت خود جذب می‌کند.

10 مدل کیف را برای خرید کیف زنانه برند بشناسید

کیف هلالی یکی از راحت‌ترین مدل‌های کیف زنانه

کیف‌های هلالی یکی از راحت‌ترین و منعطف‌ترین مدل‌های کیف زنانه هستند که به شکل هلالی و خمیده طراحی شده است. کیف‌های هلالی با اندازه بزرگ خود حجم زیادی از وسایل شخصی شما را می‌توانند در خود جای دهند. کیف هلالی با جنس‌های چرم و پارچه‌ای در بازار دیده می‌شود.

کیف کتابی کیف زنانه مناسب برای مهمانی‌ها

کیف کتابی را معمولا در مهمانی‌ها می‌توانید بر روی دست بانوان مشاهده کنید. این کیف‌ها فاقد هرگونه دسته و بند هستند و حمل آنها را از طریق انگشتان و کف دست باید انجام داد. به حالت خاص حمل کیف کتابی که انگشتان و کف دست را درگیر می‌کند حالت کلاچ گفته می‌شود. کیف کتابی به دلیل اندازه کوچکی که دارد نمی‌توان از آن انتظار داشت تا وسایل زیاد و بزرگی را در خود جای دهد. کیف کتابی با رنگ مشکی و جنس چرم را می‌توانید با همه مدل لباس خود ست کنید. طرح‌های کیف کتابی شامل قلبی، مربع، مستطیل، بیضی و مثلث است.

کیف باگت نوعی از کیف زنانه کتابی به همراه بند

جالب است بدانید کیف باگت برگرفته از نام باگت‌های فرانسوی است زیرا این کیف مستطیل‌شکل ظاهری شبیه به نان باگت فرانسوی دارد. کیف باگت درواقع شبیه همان مدل کیف کتابی است با این تفاوت که در طراحی آن بند به کار رفته است.

کیف کیسه‌ای کیفی شبیه به کیسه‌های قدیمی پول

کیف کیسه‌ای یک کیف کاملا کاربردی برای زمانی است که شما بخواهید وسایل زیادی را در یک قسمت از کیف قرار دهید. دهانه کیف کیسه‌ای به گونه‌ای طراحی شده که به سادگی از طریق یک بند جمع می‌شود. ظاهر کیف کیسه‌ای به گونه‌ای است که با دیدن آن ناخودآگاه به یاد کیسه‌های قدیمی پول می‌افتید.

کیف پستچی کیف زنانه مناسب مکان‌های اداری

کیف‌هایی که دارای بند بلند هستند و دهانه آنها از طریق دکمه یا سگک بسته می‌شود به کیف پستچی معروف‌اند. کیف‌های پستچی به دلیل ظاهر رسمی که دارند برای استفاده در مکان‌های اداری و دانشگاه‌ها مناسب هستند.

کوله پشتی بهترین کیف برای دانشجویان

کوله پشتی از آن دسته کیف‌های اسپرت است که تقریبا تمام افراد به دلیل کاربردی بودن این کیف یکی از آن را در کمد خود دارند. حمل آسان کوله پشتی با دو بندی که بر روی شانه شما قرار می‌گیرد انجام می‌شود. مدل‌های کوله پشتی در بازار بسیار متنوع است. کوله پشتی بهترین کیف برای دانشجویان است تا بتوانند کتاب و لپ‌تاپ خود را با آن حمل کنند.

کیف پول زنانه کیفی کوچک با کاربردی مهم

کیف پول زنانه در بین کیف‌های زنانه دیگر کوچکترین اندازه را دارد تا وسایلی مانند کارت‌های اعتباری، گواهینامه، مدارک و عکس را جای دهد. شاید کاربرد کیف پول زنانه در نظر شما چندان اهمیتی نداشته باشد اما کاربرد این کیف به دلیل آنکه برای نگهداری وسایل کوچک و مهم به کار می‌رود و مانع از گم شدن آنها می‌شود اهمیت زیادی دارد.

10 مدل کیف را برای خرید کیف زنانه برند بشناسید

کیف لوازم آرایش

برای نگهداری و جلوگیری از گم شدن لوازم آرایش شما باید یک کیف لوازم آرایش داشته باشید. برای انتخاب کیف لوازم آرایش علاوه بر جا‌دار بودن باید به جنس و قابل شست و شو بودن آن دقت کنید زیرا لازم است هر از گاهی این کیف را به دلیل آغشته شدن به مواد آرایشی بشویید.

خرید کیف زنانه برند؛ خریدی امن و مطمئن از فروشگاه بگ مگ

با وجود مدل‌های متنوع و متعدد کیف زنانه در بازار انتخاب یک کیف با قیمت و کیفیت مناسب برای شما قطعا سخت خواهد بود. گالری بگ مگ انتخاب یک کیف مناسب را برای شما آسان کرده است چرا که در این فروشگاه می‌توانید انواعی از کیف‌های اورجینال را با تخفیف‌هایی فوق‌العاده خریداری کنید. مشتریان بگ مگ به دلایل زیر خرید از این فروشگاه را بر سایر فروشگاه‌های کیف‌فروشی ترجیح می‌دهند.

در گالری بگ مگ کلکسیونی از برترین و باکیفیت‌ترین برندهای کیف زنانه به مشتریان ارائه می‌شود.ارسال کالا در بگ مگ به تمامی نقاط کشور رایگان است.برای خرید کیف مد‌نظر خود در صورتی که هر گونه سوالی داشته باشید می‌توانید با پشتیانی بگ مگ در ارتباط باشید و پاسخ خود را در اسرع وقت دریافت کنید.اعمال تخفیف بگ مگ بر روی برخی از کیف‌ها این امکان را برای شما فراهم می‌کند که با بودجه نه چندان بالا بتوانید خرید کیف زنانه برند را داشته باشید.

کیف زنانه جز وسایلی است که علاوه بر کاربردی بودنش استایل شما را جذاب‌تر می‌کند. هر یک از کیف‌های زنانه بسته به مدلی که دارند کاربردشان متفاوت خواهد بود. کیف کتابی و باگت را بهتر است در مجالس و مهمانی‌ها به دست بگیرید. اگر می‌خواهید کتاب و لپ تاپ را با خود حمل کنید استفاده از کوله پشتی برای شما مناسب است. یکی از کاربردی‌ترین کیف‌های زنانه کیف دستی است که مناسب‌ترین گزینه برای حمل وسایل شخصی محسوب می‌شود. اگر از یک کیف زنانه حمل آسان و اندازه مناسب را انتظار دارید کیف دوشی را باید برای خود انتخاب کنید. کیف پول زنانه و کیف لوازم آرایش از آن دسته کیف‌های کوچک زنانه هستند که استفاده از آنها مانع از گم شدن وسایلتان می‌شود.

اگر شما بخواهید برای خود کیف زنانه تهیه کنید چه مدلی از آن را دوست دارید انتخاب کنید؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مدل کیف و کفش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!