زمان و ساعت پخش سریال نیسان آبی + روزهای پخش و تکرار


سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی جدیدترین ساخته این کارگردان است که پس از سریال عاشقانه,دل و گیسو راهی شبکه نمایش خانگی شده است. این سریال دارای ژانر کمدی و طنز می باشد و در آن بازیگرانی چون مهران غفوریان,حسین یاری, یکتا ناصر و بهناز...

زمان و ساعت پخش سریال نیسان آبی + روزهای پخش و تکرار

سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی جدیدترین ساخته این کارگردان است که پس از سریال عاشقانه,دل و گیسو راهی شبکه نمایش خانگی شده است.

این سریال دارای ژانر کمدی و طنز می باشد و در آن بازیگرانی چون مهران غفوریان,حسین یاری, یکتا ناصر و بهناز جعفری ایفای نقش میکنند.

زمان پخش سریال نیسان آبی

این سریال پخش خود را از روز چهارشنبه 28 مهرماه 1400 در شبکه نمایش خانگی شروع کرد . این سریال روزهای چهارشنبه هر هفته ساعت 8 صبح از بستر اینترنت سایت های اینترنتی و فیلمو پخش میگردد . این سریال را می توانید از سایت ما نیز دانلود کنید ( اینجا کلیک کنید)

قسمت آخر سریال نیسان آبی چهارشنبه 11 اسفند ساعت 8 شب پخش میگردد

تکرار سریال نیسان آبی

با توجه که این سریال از شبکه نمایش خانگی پخش میگردد تکرار و بازپخش در ساعت معینی ندارد و در هر زمان با جستجو در سایت های اینترنتی می توانید به قسمت های پخش شده این سریال دسترسی پیدا نمایید.

سریال نیسان ابی چند قسمت است ؟

تعداد دقیق قسمت های این سریال مشخص نشده است و گفته شده است حدود بیست قسمت دارد.

پخش سریال نیسان آبی از ماهواره !

متاسفانه برخی از شبکه های ماهواره سریال های نمایش خانگی را بدون اجازه صاحبان اثر پخش میکنند و باعث ضرر مالی به سازندگان اثر می شوند . شما با دانلود قانونی از این آثار حمایت کنید


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل