مجوز استمهال بدهی‌ها در بخش گردشگری صادر شد


مجوز استمهال بدهی‌ها در بخش گردشگری صادر شد

اردبیل - ایرنا- وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: براساس تصویب ستاد ملی کرونا و موافقت رئیس جمهوری مجوز استمهال بدهی‌ها در بخش گردشگری کشور صادر شده است.

به گزارش ایرنا، عزت الله ضرغامی پنجشنبه شب در بازدید از آبدرمانی های سرعین بیان کرد: بر این اساس مفاصا حساب‌های مالیاتی به دلیل نبود درآمد این مراکز تا پایان آذرماه به تاخیر خواهد افتاد.

وی اضافه کرد: کرونا آسیب جدی به بخش گردشگری کشور وارد کرده و حال این بخش خوب نیست.

ضرغامی به اقتصاد گردشگری محور شهر سرعین اشاره کرد و اظهار کرد: در این ایام کرونایی در شهر گردشگری سرعین که سرمایه‌گذاری‌های کلان در بخش گردشگری آن انجام شده باید حمایت‌های لازم از فعالان این صنعت صورت گیرد.

وی گفت: سرعین از قطب‌های مهم گردشگری کشور به ویژه گردشگری سلامت بوده که باید این بخش با توجه به ظرفیت‌های موجود در سرعین تقویت شود تا شاهد جذب گردشگران خارجی و داخلی در این قطب گردشگری باشیم.

او تاکید کرد: این امر مستلزم تامین زیرساخت‌های مورد نیاز است و باید با توجه به موقعیت توریستی سرعین توجه ویژه به آن شود.

مجوز استمهال بدهی‌ها در بخش گردشگری صادر شد

ضرغامی به نبود زیرساخت‌ها و نیازهای اولیه در شهر گردشگری سرعین گفت: نبود چنین زیرساخت‌هایی سبب شده تا سرعین در ایام حضور بالای گردشگران در این شهر به یک پارکینگ بزرگ تبدیل شود و این یکی از مشکلات جدی این منطقه است.

به گزارش ایرنا، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همچنین در سفر به سرعین در بازار این شهر حضور یافته و با اصناف و فعالان گردشگری به گفت و گو پرداخت.

رئیس جمهوری در هشتمین سفر استانی خود روز جمعه به استان اردبیل سفر می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران