انفجار لوله گاز در جاده رامشیر ـ اهواز/ تلفات جانی رخ نداده


انفجار لوله گاز در جاده رامشیر ـ اهواز/ تلفات جانی رخ نداده

بخشدار مشراگه رامشیر (خوزستان) گفت: به دلیل فرسودگی لوله های انتقال گاز در مسیر جاده رامشیر به سمت اهواز، حادثه انفجار لوله 16 اینچ انتقال گاز در این مسیر و در نزدیکی روستای چارات و رمیص رخ داد.

بخشدار مشراگه رامشیر (خوزستان) گفت: به دلیل فرسودگی لوله های انتقال گاز در مسیر جاده رامشیر به سمت اهواز، حادثه انفجار لوله ۱۶ اینچ انتقال گاز در این مسیر و در نزدیکی روستای چارات و رمیص رخ داد.

به گزارش تسنیم؛ محمد امین یاوری پویا اظهار داشت: حادثه انفجار لوله 16 اینچ انتقال گاز در مسیر تأسیسات مارون 5 شرکت نفت‌وگاز مارون و نزدیکی روستاهای رمیص و چارات بخش مشراگه، بعد از ظهر امروز پنجشنبه رخ داد.

وی گفت:این حادثه در مجاورت جاده رامشیر به اهواز رخ داده و علت این حادثه فرسودگی لوله های انتقال گاز است.

بخشدار مشراگه افزود: در پی این حادثه خوشبختانه تلفات جانی رخ نداده است و پس از 20 دقیقه با حضور نیروهای امدادی شرکت نفت‌وگاز مارون عملیات اطفاء شروع شد.

یاوری پویان بیان کرد: این اتفاق در سال های اخیر مرتب اتفاق افتاده است، و به علت مجاورت لوله های انتقال نفت و گاز در مسیر جاده (رامشیر-امیدیه) به اهواز، و همچنین عبور لوله ها از روستاهای بخش مشراگه تهدید جدی برای ساکنین این مناطق است.

مهار آتش سوزی در خط ‌لوله تزریق گاز شرکت نفت مارون

آتش‌ ناشی از نشت گاز در خط لوله خروجی ایستگاه تزریق گاز شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون که صبح امروز روی داد، بدون هیچ آسیب جانی مهار شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، کارگروه‌های فنی، عملیاتی و ایمنی این شرکت، ضمن اعلام مهار کامل این حریق، تایید کرده که محل حادثه به طور کامل ایمن‌سازی شده است.

در این حادثه که صبح امروز روی داد، هیچ‌گونه آسیبی به کارکنان، سایر افراد و یا تاسیسات تزریق گاز مارون وارد نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !