روایت‌هایی از مادران شهدا در«چارقدی پر از ماهی گلی»


 روایت‌هایی از مادران شهدا در«چارقدی پر از ماهی گلی»

کتاب «چارقدی پر از ماهی گلی» نوشته معصومه هوشمند شامل مجموعه روایت‌هایی از مادران شهدای هرمزگانی توسط انتشارات سوره مهر منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از انتشارات سوره مهر، کتاب «چارقدی پر از ماهی گلی» نوشته معصومه هوشمند شامل مجموعه روایت‌هایی از مادران شهدای هرمزگانی، به‌تازگی توسط انتشارات سوره مهر منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این‌کتاب در برگیرنده ۹ روایت از ۱۰ مادر شهید از خطه هرمزگان است و با همراهی دفتر مطالعات فرهنگ و مطالعات پایداری این استان شکل گرفته است. «چارقدی پر از ماهی گلی» در قالب روایت‌هایی از خاطرات این‌مادران، به شهیدان موسی کاتبی، علی اکرامی، فرزاد مسافری، محمدرضا یزدی یحیی‌آبادی، عبدالرضا مجیدی، رضا و حسین رایکا، اسحاق اسطحی، غلام شاه‌ذاکری‌قشمی و علیرضا آرمات می‌پردازد.

مادران این‌شهدا در خاطرات خود از حس‌وحال و لحظه‌هایی که هرکدام در طول جنگ تجربه کرده‌اند، تا شنیدن خبر شهادت فرزندشان گفته‌اند.

معصومه هوشمند، نویسنده این‌کتاب، «چارقدی پر از ماهی گلی» را نتیجه آشنایی با اعظم پشت‌مشهدی کارشناس مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری هرمزگان می‌داند و می‌گوید بخش عمده‌ای از مصاحبه‌های کتاب زیر نظر و توسط او انجام شده‌اند.

این‌کتاب با ۲۱۲ صفحه و شمارگان هزار و ۲۵۰ نسخه منتشر شده است.

پایان پیام/31

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...