خدمات پزشکی و درمانی رایگان آستان مقدس حسینی به مناسبت میلاد حضرت محمد(ص)


خدمات پزشکی و درمانی رایگان آستان مقدس حسینی به مناسبت میلاد حضرت محمد(ص)

آستان مقدس حسینی(ع) اعلام کرد: بیمارستان های وابسته به این آستان به مناسبت میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ص) خدمات رایگان درمانی و پزشکی را به ملت عراق ارایه خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری امام حسین(ع)، دکتر «ستار الساعدی» رئیس اداره بهداشت و آموزش پزشکی آستان مقدس عباسی گفت: به سفارش شیخ عبدالمهدی کربلایی، نماینده مرجعیت عالی شیعیان و متولی شرعی آستان مقدس حسینی و به مناسبت سالروز ولادت حضرت محمد مصطفی(ع) و امام جعفر صادق(ع)، موسسه بین المللی درمان سرطان وارث متعلق به آستان مقدس حسینی همه خدمات درمانی تشخیصی (پرتو درمانی، شیمی درمانی، عمل جراحی تومورها) را به دست ماهرترین پزشکان عراق و عربی به صورت رایگان از 27 مهر 1400 مطابق با 19 اکتبر 2021 تا دوم آبان 1400 مطابق با 24 اکتبر به مدت پنج روز برای همه مردم عراق انجام می دهد.

وی افزود: همه کادر پزشکی آستان مقدس حسینی آماده ارایه خدمات به مردم عزیز عراق از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب است. این مرکز جدیدترین مرکز پزشکی در خاورمیانه به شمار می آید.

الساعدی افزود: این آستان مقدس درچارچوب طرح های بشردوستانه و خیرخواهانه، طرح جدید انجام عملیات کاتتریزاسیون قلبی تشخیصی و درمانی رایگان برای بیماران همه استان ها را آغاز کرده است. بیمارستان تخصصی امام زین العابدین(ع) بیمارانی را که از انسداد رگ و عروق رنج می برند، خواهد پذیرفت وهمه خدمات پزشکی و درمانی را به صورت رایگاه به آنها ارایه می دهد. این ارایه خدمات از روز 27 مهر به مدت پنج روز ادامه دارد.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج