شبکه اجتماعی ترامپ هنوز از راه نرسیده هک شد


شبکه اجتماعی ترامپ هنوز از راه نرسیده هک شد

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) دو ساعت پس از اعلام راه اندازی شبکه اجتماعی ترامپ با نام Truth Social، سایت این شبکه اجتماعی توسط هکرها مورد حمله قرار گرفت و از دسترس خارج شد. روز گذشته، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا با انتشار یک بیانیه مطبوعاتی از راه‌اندازی شبکه اجتماعی اختصاصی خود خبر داد. به گفته Trump، این شبکه... نوشته شبکه...

دو ساعت پس از اعلام راه اندازی شبکه اجتماعی ترامپ با نام Truth Social، سایت این شبکه اجتماعی توسط هکرها مورد حمله قرار گرفت و از دسترس خارج شد.

روز گذشته، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا با انتشار یک بیانیه مطبوعاتی از راه‌اندازی شبکه اجتماعی اختصاصی خود خبر داد. به گفته Trump، این شبکه اجتماعی با نام Truth Social از ماه آینده به صورت محدود و در نسخه بتا فعالیت خود را آغاز می‌کند. وی در این باره گفت، شبکه اجتماعی Truth Social را برای ایستادگی در برابر ظلم شرکت‌های بزرگ فناوری ایجاد می‌کند و می‌خواهد افکار خود را در آن به اشتراک بگذارد.

رئیس جمهور سابق آمریکا همچنین اظهار کرد در دنیایی زندگی می‌کنیم که طالبان حضور گسترده‌ای در توییتر دارد، اما رئیس جمهور محبوب آمریکا، یعنی خودش از حضور در شبکه های اجتماعی محروم شده است. گفتنی است که شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر و اینستاگرام پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و جنجال‌هایی که ترامپ و طرفدارانش ایجاد کردند، حساب کاربری او را بستند.

حمله هکرها به شبکه اجتماعی ترامپ

اما فقط دو ساعت پس از اعلام راه‌اندازی شبکه اجتماعی ترامپ، این پلتفرم هنوز راه نرسیده هک شد. هکرها با نفوذ به نسخه بتای این سایت، آن را از کار انداختند و در اطلاعات آن دست بردند.

شبکه اجتماعی ترامپ هنوز از راه نرسیده هک شد

طبق اخبار منتشر شده، چندین خبرنگار آی تی، با پیدا کردن این سایت و ورود به آن، پلتفرم‌های جعلی برای ترامپ و معاون او یعنی مایک پنس ساختند و پس از آن آدرس عمومی سایت Truth Social از دسترس خارج شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا