تیم فوتبال شهرداری آستارا در رشت میزبان خوشه طلایی ساوه است


تیم فوتبال شهرداری آستارا در رشت میزبان خوشه طلایی ساوه است

رشت - ایرنا - تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا برای دومین هفته از لیگ دسته یک در رشت میزبان تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه است.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان از روز شنبه هفته پیش رو یکم آبان ماه برگزار می شود که تیم شهرداری بندآستارا باید در رشت از تیم خوشه طلایی ساوه میزبانی کند.

رئیس هیات فوتبال استان گیلان در خصوص برگزاری این دیدار در رشت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دلیل آماده نبودن ورزشگاه وحدت بندرآستارا، بازی تیم های شهرداری این شهر با خوشه طلایی ساوه در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار می شود.

قربانعلی الماس خاله افزود: با توجه به عدم نور کافی این ورزشگاه و همچنین عدم بازسازی کامل زمین ورزشگاه حودت بندرآستارا، بازی های خانگی تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا در ورزشگاه سردارجنگل رشت انجام می شود که امید است هر چه زودتر ورزشگاه های تختی بندرانزلی و وحدت بندرآستارا آماده برگزاری مسابقه شوند تا تیمهای ملوان و شهرداری بندرآستارا در خانه خود بازی های خانگی را انجام دهند.

وی به دیدار تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز اشاره و بیان کرد: ملوانان نیز در هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، عصر روز شنبه اول آبان ماه در دیداری همزمان باید در همدان رو در روی تیم شهرداری همدان قرار گیرد.

رئیس هیات فوتبال استان گیلان خاطرنشان کرد: تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که در هفته نخست این مسابقات میزبان تیم آرمان گهر سیرجان بود، به دلیل آماده نبودن ورزشگاه تختی بندرانزلی، در ورزشگاه سردارجنگل رشت مقابل حریف خود قرار گرفت.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته نخست رقابت های لیگ دسته اول کشور موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر برابر تیم آرمان گهرسبرجان به برتری برسد تا با کسب سه امتیاز از این بازی، در رتبه دوم جدول رده بندی قرار گیرد. تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا نیز در هفته اول این مسابقات در خرم آباد رو در روی تیم خیبر قرار گرفت که در نهایت با یک گل مغلوب میزبان خود شد تا بدون کسب امتیاز، در پایان هفته اول این رقابت ها در رتبه پانزدهم جدول رده بندی قرار گیرد.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که تیمهای فوتبال ملوان بندرانزلی و شهردای بندرآستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)