شهروندان تهرانی با گزارش‌ به 137 یاری‌رسان افراد آسیب‌دیده باشند


شهروندان تهرانی با گزارش‌ به 137 یاری‌رسان افراد آسیب‌دیده باشند

تهران-ایرنا- معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران با اشاره به آغاز فصل سرما و آماده‌سازی گرمخانه‌ها، از شهروندان پایتخت درخواست کرد با گزارش‌های خود به شماره 137 یاری‌رسان افراد آسیب‌دیده باشند.

به گزارش ایرنا، محمدامین توکلی‌زاده در حساب توئیتر خود نوشت: شب‌های سرد در پیش است و همکاران با آماده‌سازی گرمخانه‌ها و افزایش گشت‌ها سعی کردند هموطنی در معرض آسیب قرار نگیرد.
معاون شهردار تهران در ادامه نوشت: بازدید از نقاط بی‌دفاع شهر و هدایت افراد به سمت اماکن پیش‌بینی شده شروع شده، از همشهری‌های عزیز استدعا دارم با گزارش‌های خود به شماره ۱۳۷ یاری‌رسان افراد آسیب‌دیده باشند.

به گزارش ایرنا، ۲۰ گرمخانه شامل ۱۶ مرکز ویژه مردان و چهار مرکز ویژه زنان در پایتخت فعالیت می‌کند که آمار پذیرش مددجویان و افراد بی‌خانمان در این مراکز در فصل سرما به طور متوسط به ۲هزار و ۳۰۰ نفر می‌رسد.

معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، با آغاز فصل سرما مکان‌هایی را برای اسکان افرادی که به هر دلیلی بی‌خانمان و در راه مانده‌اند، در نظر گرفته و شهروندان تهرانی در صورت برخورد با این افراد بی سرپناه می‌توانند با شماره ۱۳۷ تماس بگیرند تا مددکاران شهرداری در اسرع وقت این افراد را به گرمخانه‌ها هدایت و از امکانات و خدمات این مراکز بهره‌مند شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل