شهرداری آستارا بدنبال اولین پیروزی، بازی سخت ملوان در همدان


شهرداری آستارا بدنبال اولین پیروزی، بازی سخت ملوان در همدان

رشت - ایرنا - در هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور، تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا بدنبال کسب اولین پیروزی است و تیم ملوان بندرانزلی نیز بازی سخت و نفس گیری در همدان دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان از عصر روز شنبه اول آبان ماه آغاز می شود که تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا در یک دیدار خانگی مقابل خوشه طلایی ساوه قرار می گیرد اما تیم ملوان باید در یک بازی خارج از خانه، رو در روی تیم شهرداری همدان قرار گیرد.

این در حالی است که بازی تیم های فوتبال شهرداری بندرآستارا با خوشه طلایی ساوه به دلیل عدم آمادگی ورزشگاه وحدت آستارا، در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار می شود تا بازیهای خانگی تیم شهرداری بندرآستارا همانند بازی های خانگی تیم ملوان در رشت و در ورزشگاه سردارجنگل انجام شود تا کار بازسازی و مرمت این ۲ ورزشگاه به پایان برسد.

شهرداری آستارا به دنبال اولین پیروزی

تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا که در اولین بازی خود در رقابت های لیگ دسته اول کشور در دیداری خارج از خانه با یک گل مغلوب تیم خیبر خرم آباد شد، در این بازی به دنبال کسب اولین پیروزی در رقابت های فصل جاری لیگ دسته اول کشور است.

گرچه شاگردان فرشاد پیوس در اولین دیدار خود برابر خیبر خرم آباد بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند اما در نهایت با یک گل مغلوب حریف خود شدند تا بدون کسب امتیاز ، در هفته دوم این مسابقات حضور یابند.

به همین دلیل این تیم مترصد شکست تیم خوب خوشه طلایی ساوه است تا علاوه بر کسب پیروزی در اولین بازی خانگی خود، اولین سه امتیاز این فصل رقابت های لیگ دسته اول کشور را به حساب خود واریز کند.

تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا که با جذب سرمربی جدید و چند بازیکن تاثیرگذار ، در نقل و انتقالات موفق عمل کرده ، باید در بازیهای خود نیز موفق ظاهر شده و از فرصت های خود بهره ببرد چون این تیم همانند فصل گذشته باید امتیازات حساس دور رفت را به خوبی جمع آوری کند.

این تیم در پایان دور رفت فصل گذشته رقابت های لیگ دسته اول کشور نتایج خیره کننده ای را کسب و مقام نخست پایان نیم فصل را کسب کرد اما در دور برگشت نتایج بسیار ضعیفی را بدست آورد و در نهات تا آستانه سقوط از این لیگ نیز قرار گرفت اما با کسب رتبه پانزدهم، سهمیه خود را در لیگ دسته یک کشور حفظ کرد.

با این وجود طرفداران این تیم انتظار دارند که تیم شهرداری بندر آستارا در دور رفت نتایج خوبی را همانند فصل گذشته کسب کند و در دور برگشت با هدایت فرشاد پیوس مربی باسابقه خود در نهایت رتبه خوبی را تصاحب کند.

بازی سخت و نفسگیر ملوان در همدان

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول کشور نیز، در هفته دوم این مسابقات بازی سختی را در همدان و برابر تیم شهرداری این شهر باید انجام دهد که به طور حتم این بازی برای هر ۲ تیم سخت خواهد بود.

هم اینک تیم های فوتبال شهرداری همدان و ملوان بندرانزلی به دلیل پیروزی در اولین دیدار خود با کسب سه امتیاز و به دلیل تفاضل گل ، به ترتیب در رتبه های اول و دوم جدول رده بندی قرار دارند و به نوعی، این بازی جدال صدرنشینان لیگ دسته اول بشمار می رود.

این دیدار از اهمیت ویژه ای برای هر ۲ تیم برخوردار است چون تیم پیروز این میدان می تواند تا پایان هفته دوم رقابت های لیگ دسته اول کشور، همچنان در صدر جدول باقی بماند که با این وجود، نتیجه این دیدار برای سایر تیمهای مدعی نیز بسیار مهم بشمار می رود.

به همین دلیل ملوانان سعی دارند تا در این دیدار با یک بازی حساب شده، نتیجه لازم را در این مسابقه سخت خارج از خانه کسب کنند و با دست پر به بندرانزلی بازگردند تا همچنان از همین ابتدای لیگ، یکی از مدعیان جدی مسابقات فصل جاری و یکی از امیدهای کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها باشند.

شهرداری آستارا بدنبال اولین پیروزی، بازی سخت ملوان در همدان

به طور حتم مازیار زارع سرمربی و بازیکنان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی برای کسب پیروزی در این دیدار گام به میدان خواهند گذاشت چون با برتری در این بازی سخت خارج از خانه ، می توانند بالاتر از تیم مدعی شهرداری همدان در جدول رده بندی قرار گیرند.

البته ملوانان در هفته اول رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و در یک بازی برتر، با نتیجه ۲ بر صفر برابر تیم آرمان گهر سیرجان به پیروزی رسیدند و هم اینک با روحیه خوب رو در روی تیم شهرداری همدان قرار خواهند گرفت.

اما در آن سوی میدان تیم فوتبال شهرداری همدان نیز مترصد پیروزی در این بازی است تا با برتری برابر تیم ملوان بندانزلی، به روند صدرنشینی خود در رقابتهای فصل جاری لیگ دسته اول کشور ادامه دهد و یکی از جدی ترین مدعیان کسب مقام قهرمانی این مسابقات باشد.

به همین دلیل این دیدار از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بی شک بازی تیمهای صدرنشین شهرداری همدان و ملوان بندرانزلی، مهمترین دیدار هفته دوم رقابت های قوتبال لیگ دسته اول کشور محسوب می شود چون تیمهای اول و دوم جدول رده بندی رو در وی هم قرار خواهند گرفت.

با این وجود طرفداران فوتبال در گیلان به خصوص هواداران تیمهای شهرداری بندرآستارا و ملوان بندرانزلی امیدوارند که تیمهای محبوب آنان در این هفته نتایج ارزنده ای را کسب کنند تا تیم شهرداری بندرآستارا به اولین پیروزی خود دست یابد و تیم ملوان نیز در یک بازی سخت خارج از خانه، امتیاز کسب کند تا به روند صدرنشینی خود ادامه دهد.

تا پایان هفته اول رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب سه امتیاز در رتبه دوم و تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا، بدون کسب امتیاز در رتبه پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، ۱۸ تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که تیمهای ملوان بندرانزلی و شهرداری بندرآستارا نمایندگان استان گیلان در این دوره از مسابقات هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا