واکنش اسطوره پرسپولیس به دعوای طارمی و اسکوچیچ و اوضاع عجیب مدیریتی سرخ ها + سند


واکنش اسطوره پرسپولیس به دعوای طارمی و اسکوچیچ و اوضاع عجیب مدیریتی سرخ ها + سند

حسین عبدی پیشکسوت پرسپولیس در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری پارس فوتبال درباره تنش میان مهدی طارمی و اسکوچیچ گفت : به جای تنش ها باید از تیم ملی هم حمایت بشود. وی همچنین افزود : باشگاه پرسپولیس به مدیری با قدرت تصمیم گیری و تصمیم سازی بالا و خلاق نیاز دارد. نوشته واکنش اسطوره پرسپولیس به دعوای طارمی و اسکوچیچ و اوضاع عجیب مدیریتی سرخ ها +...

واکنش اسطوره پرسپولیس به دعوای طارمی و اسکوچیچ و اوضاع عجیب مدیریتی سرخ ها + سند

حسین عبدی : باید در تیم‌ ملی از تنش ها جلوگیری کرده و برای سربلندی پرچم ایران تلاش کنیم ؛ پرسپولیس به مدیری خلاق و با قدرت تصمیم گیری بالا نیاز دارد
نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

واکنش اسطوره پرسپولیس به دعوای طارمی و اسکوچیچ و اوضاع عجیب مدیریتی سرخ ها + سند

حسین عبدی پیشکسوت پرسپولیس در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری پارس فوتبال درباره تنش میان مهدی طارمی و اسکوچیچ گفت : به جای تنش ها باید از تیم ملی هم حمایت بشود.
وی همچنین افزود : باشگاه پرسپولیس به مدیری با قدرت تصمیم گیری و تصمیم سازی بالا و خلاق نیاز دارد.

واکنش اسطوره پرسپولیس به دعوای طارمی و اسکوچیچ و اوضاع عجیب مدیریتی سرخ ها + سند

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسین عبدی پیشکسوت پرسپولیس در حاشیه دیدار دوستانه بین تیم های فوتبال پیشکسوتان شهدای چوار ۶۵ ایلام و فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران درباره اوضاع پرسپولیس و تیم ملی صحبت کرد.

حسین عبدی درباره شهدای چوار گفت :

بله واقعا شهدای چوار یک اتفاق نادر در دنیا است و باید به این ناجوانمردی ها تاسف خورد.

عبدی درباره اوضاع مشکلات مالی و مدیریتی باشگاه پرسپولیس گفت :

نظر شخصی من چون از نوجوانان تا هئیت مدیره باشگاه پرسپولیس را دیدم این است که همه این سناریوها کهنه و قدیمی هستند. اسم هایی که برای حضور در باشگاه پرسپولیس مطرح می شود ما نیازی به هیچ یک از آن ها نداریم، وقتی پول باشد همه چیز حل خواهد شد به طور مثال چرا اکنون و یا در دوره های قبل این کار امکان پذیر نیست به دلیل اینکه افرادی که به پرسپولیس می آیند هدفشان فقط شهرت و شناخته شدن و استفاده از یک سری منابع است. اکنون زمان مدیریت پیشکسوتان فوتبالی پرسپولیس است و به نظر من اگر منابع مالی موجود باشد کار ساده ای می باشد.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد :

روی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هیچ نامی نمی توان گذاشت چون مشخص نیست دولتی است یا نه، اگر دولتی است که به تیم ها بودجه بدهید اگر هم نه اجازه دهید خود تیم ها درآمدزایی داشته باشند و این سناریو بارها تکرار می شود. باید یک نفر یک تصمیم اساسی بگیرد و کاری کند که این باشگاه ها خودشان راهشان را پیدا کنند. یک مدیر باید قدرت تصمیم گیری و تصمیم سازی خوبی داشته باشد و خلاق باشد اگر کسی فقط بگوید که پول نداریم همه می توانند این کار را انجام بدهند مهم این است که در این مواقع تصمیم درست و خلاقانه بگیرد تا بتوانند باشگاه را به پویایی برسانند.

حسین عبدی درباره شکست پرسپولیس مقابل الهلال گفت :

در بازی پرسپولیس مقابل الهلال اتفاقات زیادی افتاد که اگر نمی افتاد می توانستیم بهتر عمل کنیم، با احترام به حریف، الهلال هم تیم قوی بود و پرسپولیس هم نتوانست آنطور که باید خودش را نشان دهد.

عبدی پیشکسوت پرسپولیس درباره اوضاع تیم ملی فوتبال ایران و جنجال اسکوچیچ و مهدی طارمی افزود :

تمام مربیان در لول و سطح خود بهترین هستند، اسکوچیچ در جایی که اکنون حضور دارد نتایج بدی هم نگرفته و کارش را به خوبی انجام داده است. اصلا قابل رد کردن نیست که بازیکنان تاپ لولی داریم در سطح آسیا و اروپا و همه کمک می کنند تا تیم ملی به یک پویایی برسد. به جای این تنش ها باید مثل حمایتی که از پرسپولیس می شود از تیم ملی هم حمایت بشود. همه ما باید برای یک ملت، یک پرچم و یک کشور تلاش کنیم. برای جلوگیری از بروز تنش ها باید بخش مدیریتی فدراسیون فوتبال پاسخگو باشد، ما نیاز به تصمیم گیری درست و حمایت همه داریم.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟