وزیر نیرو از طرح‌های آبرسانی نمین و عنبران بازدید کرد


وزیر نیرو از طرح‌های آبرسانی نمین و عنبران بازدید کرد

اردبیل - ایرنا - علی اکبر محرابیان ، وزیر نیرو روز جمعه در جریان هشتمین سفر استانی رئیس‌جمهوری و هیات همراه به استان اردبیل از طرح‌های آبرسانی نمین و عنبران بازدید کرد.

فرماندار نمین روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: تکمیل فاز دوم طرح‌های آبرسانی نمین و عنبران نیاز به ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار دارد که در جریان سفر وزیر نیرو در جلسه شورای اداری نمین مطرح شد.

افزود: همچنین تخصیص اعتبار از محل طرح‌های مرزی جهت احداث و تکمیل سدهای موردنیاز منطقه در کوتاه مدت و تکمیل سد عنبران مورد تاکید است.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده برای احداث سد عنبران و آبرسانی نمین و عنبران ، تامین اعتبارات مطالعه سدهای نیارق ننه کران ، افزایش ارتفاع سد سقزچی ، تامین ۲۰ میلیارد ریال علاوه بر مصوب سال جاری برای تکمیل سد عنبران ، تامین ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های آبرسانی نمین و عنبران و نیز اعتبار تکمیل و بهره‌برداری از طرح از جمله بند ب تبصره ۸ قانون بودجه برای تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر را از وزیر نیرو خواستار شد.

علی اکبر محرابیان وزیر نیرو که همزمان با سفر رئیس‌جمهوری در جریان سفر به استان اردبیل از طرح‌های توسعه آب و برق این استان بازدید کرده و در جریان روند این طرح‌ها قرار گرفت.

وزیر نیرو قرار بود معین شهرستان‌های خلخال و کوثر باشد که به دنبال لغو این سفرها در منطقه نمین و عنبران حاضر شده است.

بازدید از خط چهار مداره آرتا به کمی‌آباد، بازدید از خط دوم انتقال فاضلاب شهر اردبیل و حضور در جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق از دیگر برنامه‌های علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در اردبیل است.

نمین در ۳۰ کیلومتری شرق اردبیل قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کدهای درخواست از فرشتگان/ از کد ازدواج تا کد جذب پول