وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با عشایر و مرزنشینان خطه اصلاندوز دیدار کرد


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با عشایر و مرزنشینان خطه اصلاندوز دیدار کرد

اردبیل - ایرنا - دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز جمعه در جریان سفر به شهرستان اصلاندوز مغان با عشایر غیور و مرزنشینان اصلاندوز دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایرنا ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان سفر رئیس‌جمهوری به استان اردبیل به عنوان نماینده رئیس‌جمهور در لحظه ورود به شهرستان اصلاندوز با حضور در روستای احمدلو، با عشایر غیور و مرزنشینان خطه اصلاندوز دیدار کرد.

عشایر این روستا سوار بر اسب در حالی که پرچم های ایران را در دست داشتند از ویزر فرهنگ و ارشاد اسلامی استقبال کردند.

این دیدار با برنامه‌های سنتی عشایر همراه بود.

اسماعیلی در جریان این دیدار از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات عشایر اصلاندوز قرار گرفت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با حضور در پروژه آب و خاک سیفون دره‌رود در جریان عملیات اجرایی آن قرار گرفت.

رئیس‌جمهوری روز جمعه در هشتمین سفر استانی خود وارد فرودگاه پارس‌آباد مغان در استان اردبیل شده و مورد استقبال آیت‌الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و سیدحامد عاملی استاندار اردبیل قرار گرفت.

آیت‌الله رئیسی در این سفر از برخی پروژه‌ها و توانمندی‌های اقتصادی شهرستان پارس‌آباد مغان و اردبیل بازدید کرده و دیداری با نمایندگان اقشار مختلف مردم خواهد داشت.

همچنین جلسه شورای اداری استان اردبیل با حضور رئیس‌جمهوری برگزار می‌شود و وزرای اعزامی به شهرستان‌های مختلف استان گزارش خود را از مسائل و مشکلات مناطق مورد بازدید خود ارائه خواهند کرد.

رئیس‌جمهوری را در این سفر معاونان و تعدادی از وزرای دولت همراهی می‌کنند.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، وزیر راه و شهرسازی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر جهاد کشاورزی، وزیر نیرو، وزیر تعاون و رفاه اجتماعی، وزیر اقتصاد، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس جمهوری ، رئیس سازمان برنامه و بودجه در این سفر به نمایندگی از دولت با مردم شهرستان‌های مختلف استان دیدار و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار خواهند گرفت.

سفر رئیس‌جمهوری به استان اردبیل یک روزه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو