برای دیدن هلیا دختر قمه کش باید سر و دست بشکنید + فیلم


برای دیدن هلیا دختر قمه کش باید سر و دست بشکنید + فیلم

رکنا : ویدیوی جالب هلیا دختر قمه کش دهه هشتادی درباره هدفی که دارد و می خواهد به آن برسد را ببینید.

هلیا دختر قمه کش دختر دهه هشتادی است. علت اینکه به او می گویند هلیا دختر قمه کش این است که با قمه کشیدن در یک دعوا جنجالی شد. هلیا در اینستاگرام اقدام به بلاگری می کند. فیلم های متفاوتی از هلیا پخش شده است. در این فیلم هم هلیا را مشاهده می کنید با آهنگی که روی فیلم پخش می شود و در آن خواننده می گوید برای دیدن من باید سر و دست بشکنی!

بازگشت متفاوت هلیا دختر قمه کش به فضای مجازی

هلیا دختر معروف قمه کش دهه هشتادی که اعلام کرده بود به دلیل شروع مدرسه ها وقت نمی کند به فضای مجازی بیاید این بار به شیوه ای متفاوت برگشت.

هلیا فالوورهای خاص خودش را دارد و تبلیغات و کسب درآمد از این فالوورها را نیز آغاز کرده است و کم کم به شاخ های مجازی اینستاگرامی اضافه می شود. البته دیگر خبری از دعوا کردن نیست و رفتار او مثل دیگر شاخ های اینستاگرامی با کلاس شده است.

تقلید دختران دهه هشتادی از هلیا

جالب است بدانید که بعد از ماجرای قمه کشیدن هلیا دختران زیادی با انتشار فیلم قمه و چاقو از خودشان سعی بر معروف شدن کردند که آنچنان موفق نشدند ولی جالب است که برای شهرت دست به چنین کار خطرناکی زدند بدون آنکه بترسند چه عواقب قانونی ممکن است در انتظار آنها باشد. هلیا در چند موزیک ویدیو دیده شده و به نظر می رسد دوست دارد بلاگر اینستاگرامی شود. اگر هلیا با همین رشد فالوور پیش برود بعید نیست چند مدت آینده به یکی از سلبریتی های اینستاگرامی تبدیل شود. شاید بگویید مسخره است که دختری با قمه کشیدن مشهور شود و تبدیل به یک سلبریتی اینستاگرامی شود.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 4

حجم ویدیو: 2.27M | مدت زمان ویدیو: 00:00:20

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید