نیکزاد: دولت مردمی باید عدالت داشته باشد


نیکزاد: دولت مردمی باید عدالت داشته باشد

اردبیل - ایرنا - نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت مردمی و دولت قوی باید عدالت داشته باشد و اگر چنین نباشد به درد نمی‌خورد.

به گزارش ایرنا ، علی نیکزاد عصر جمعه در جلسه شورای اداری اردبیل که با حضور رئیس‌جمهوری برگزار شد، افزود: باید بر اساس دستور رئیس‌جمهوری مبنای حرکتی وزرا این باشد که استان اردبیل را در همه بخش‌ها به شاخص متوسط کشوری برسانیم.

وی با اشاره به این‌که همه می‌دانیم رئیس‌جمهوری چه دولتی را تحویل گرفته اظهارکرد: تورم ، وضعیت خزانه و تعهداتی که دولت قبلی ایجاد کرد چه بود و چه شد.

وی گفت: زمانی در کشور ما انقلاب شد ۷۵ درصد مردم در روستا زندگی می‌کردند، ولی در زمان فعلی این میزان به دلیل محرومیت روستاها و افزایش مهاجرت به ۲۲ درصد رسیده است.

وی بیان کرد: مشکلات مربوط به آب شرب ، آب کشاورزی ، وضعیت معیشتی ، راه‌ها ، اینترنت و اجرای طرح هادی که خواسته روستاها است اگر در کنار اقتصاد روستاها حل نشود این درصد مهاجرت از روستاها به شهرها بیش از این افزایش خواهد یافت.

وی افزود: سفر امروز رئیس‌جمهوری و هیات دولت به استان اردبیل بسیار مبارک است. کار استاندار اردبیل را یک سال جلو انداخت.

او گفت: مصوبات دولت در سفرهای استانی در هیات رئیسه و یا در مجلس پیگیری می‌شود ، این سند مصوبات سفر اگر محقق شود همه فرمایشات استاندار و نمایندگان استان اردبیل محقق خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز