استاندار یزد: نقشه راه توسعه چهار ساله بهاباد ترسیم می شود


استاندار یزد: نقشه راه توسعه چهار ساله بهاباد ترسیم می شود

یزد – ایرنا – استانداریزد با بیان اینکه با اولویت ‌بندی، مشکلات شهرستان بهاباد را در شورای برنامه ‌ریزی استان پیگیری می‌کنیم گفت: نقشه راه توسعه چهار ساله بهاباد ترسیم می شود و از تمام توان و ظرفیت‌های مدیریتی استان برای رفع مشکلات و جلب رضایت مردم استفاده خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا مهران فاطمی روز جمعه در جمع مردم بهاباد اظهار داشت : هر جا قانون دو پهلو باشد ما قانون را به نفع مردم تنظیم میکنیم وبا قانون و نگاه کارشناسی عالمانه مسائل ومشکلات را بررسی خواهیم کرد .

استاندار یزد افزود: مدیران ما مدیران با جسارت و با شهامتی هستند و جایی که مدیر با جسارت نباشد تغییر میدهیم .

وی با اشاره به اینکه ساختار اقتصادی دراستان یزد درست شکل نگرفته است عنوان کرد : امروز دراستان یزد، ۴۰ هزار فارغ التحصیل بیکار داریم .

فاطمی با اشاره به بازدید خود از برخی پروژه های شهرستان در زمینه های راه ، بهداشت و درمان ، آب و گاز افزود: بازدیدهای بسیارخوبی بود و تلاش شد پروژه هایی که پیشرفت فیزیکی خوبی داشته باشند دردهه فجر به بهره برداری برسند .

استاندار یزد همچنین درجمع مردم بخش آسفیچ در سخنانی با تبریک هفته وحدت به لزوم توسعه این بخش اشاره کرد و گفت: مسائل و مشکلات مطرح شده در دیدار با اهالی روستاهای آسفیچ جمع بندی و در جلسه ویژه بررسی مسائل روستاهای این شهرستان بررسی و تدابیر لازم برای حل این موضوعات اندیشیده می شود.

استاندار یزد ادامه داد: جلسه مذکور حداکثر ظرف مدت دو هفته با حضور مدیران کل دستگاه های استان و مسئولان شهرستان بهاباد وبخش آسفیچ و فرماندار و نمایندگان فرماندار و مردم در محل استانداری برگزار می شود.

وی همچنین از پروژه فاضلاب بخش آسفیچ و گاز این بخش بازدید کرد .

بازدید از پروژه ساخت مزکز جامع سلامت احمد آباد و پاسگاه انتظامی این بخش از دیگر برنامه های سفر استانداریزد به بهاباد بود .

استاندار یزد در دیدار با امام جمعه این شهرستان هم با اشاره به اهتمام ویژه مدیریت استان بر رفع مسائل و مشکلات موجود در بهاباد، خاطرنشان کرد: نقشه راه چهارسال آینده این شهرستان ترسیم و وظایف هر یک از دستگاه ها در این زمینه مشخص می شود.

فاطمی با بیان اینکه احقاق حقوق شهرستان های کمتر برخوردار و مردمان این شهرستان ها برای ما در اولویت است، اظهار داشت: عدالت محوری، رسیدگی به مطالبات مردم و تغییر سیمای پیشرفت و تعالی شهرستان های کمتر برخوردار به عنوان یک مسئله اساسی و جدی بشمار می آید.

وی افزود: بر این اساس یکی از وظایف خود تا پایان دولت سیزدهم را ایجاد تحول و تغییر سیمای شهرستان ها به نفع مردم می دانیم.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد درفاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !