شمار بیماران بستری کووید 19 در کرمانشاه به 779 نفر کاهش یافت


شمار بیماران بستری کووید 19 در کرمانشاه به 779 نفر کاهش یافت

کرمانشاه - ایرنا - رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه گفت: هم‌اکنون 779 بیمار کووید 19 در مراکز درمانی استان بستری هستند که تعداد آنها نسبت به روز گذشته 82 نفر کمتر شده است.

«مهدی محمدی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته ۹ نفر دیگر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا فوت کردند، افزود: مجموع جان‌ باختگان استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۲ هزار و ۷۰۹ نفر رسیده است.

وی اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته ۱۹۴ نفر شامل ۹۵ بیمار مثبت بستری و ۹۹ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که در مقایسه با روز گذشته ۴۵ نفر کمتر است.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه اضافه کرد: از این تعداد، ۱۵۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند و حال ۳۲ نفر هم وخیم است.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۶ نفر در مراکز درمانی استان با علایم کرونا بستری و ۲۱۶ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

محمدی ادامه داد: در شبانه روز گذشته ۳۲۴ بیمار هم در مراکز درمانی استان کرمانشاه برای تزریق رمدسیویر بستری موقت شدند که نسبت به روز قبل تغییری نکرده است.

براساس رنگ بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های پاوه، جوانرود و سرپل ذهاب همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

براساس این گزارش، شهرستان‌ های کرمانشاه، هرسین، سنقروکلیایی، کنگاور، صحنه، اسلام آبادغرب و روانسر در وضعیت نارنجی و شهرستان های قصرشیرین، ثلاث باباجانی، گیلانغرب و دالاهو نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهرستان و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟