200 میلیارد تومان برای اجرای پروژه مجتمع فرهنگی اردبیل اختصاص یافت


200 میلیارد تومان برای اجرای پروژه مجتمع فرهنگی اردبیل اختصاص یافت

اردبیل - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: 200 میلیارد تومان برای تسریع در اجرای پروژه مجتمع فرهنگی ، هنری شهر اردبیل (تالار شهر) در سفر امروز تخصیص یافت.

به گزارش ایرنا، محمد مهدی اسماعیلی جمعه شب در شورای اداری استان اردبیل با حضور رئیس‌جمهوری افزود: ایجاد سالن تئاتر، سالن موسیقی و کتابخانه در این مجموعه کم‌نظیر هدیه دولت مردمی به مردم استان اردبیل خواهد بود.

وی بیان کرد: ۲۰ میلیارد تومان نیز برای تکمیل و تجهیز ۶ مجتمع فرهنگی، هنری به تصویب رسید ، ضمن اینکه با حمایت رئیس‌جمهوری و معاون اول چند پروژه مهم برای استان به تصویب رسید.

وی استان اردبیل را دارای ظرفیت غنی مذهبی و فرهنگی ذکر کرد و افزود: هرآنچه که امروز داریم مدیون نهضت بزرگ خلق شده در این منطقه بوده و اردبیل پایه‌گذار فرهنگ بزرگ شیعی است.

اسماعیلی با اشاره به سفر امروز خود به شهرستان اصلاندوز مغان گفت: در این شهرستان کشاورزی محور طرح‌های آبی بسیار موفق در حال اجراست اما نبود مدرسه کافی ، نبود بیمارستان و جاده مناسب از مشکلات عشایر این شهرستان است.

وی مشکل جاده ارتباطی را در این شهرستان اساسی ذکر کرد و افزود: انتظار می‌رود با احداث بزرگراه از سمت پارس‌آباد مغان این مشکل تا حدودی در اصلاندوز رفع شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در