نماینده اردبیل: انتظار مردم از دولت جدید بیشتر است


نماینده اردبیل: انتظار مردم از دولت جدید بیشتر است

اردبیل - ایرنا - نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از گذشت 42 سال از انقلاب اسلامی و گام دوم انقلاب قوای سه گانه یک‌دست شده و بر این اساس انتظار مردم از دولت آقای رئیسی بیشتر شده است.

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی جمعه شب در جلسه شورای اداری اردبیل که با حضور رئیسی برگزار شد، افزود: مشکلات ما در دوره‌های گذشته یکی دو تا نبوده، کاری هم نشده و چیزی ما جانبازان، ایثارگران و دهک‌های پایین از دولت گذشته ندیدیم.

وی با بیان اینکه اعضای فعلی دولت جوان و بافکر هستند و باید به استان اردبیل توجه ویژه‌ای داشته باشند، اضافه کرد: استان اردبیل سردسیر است و با این وجود از بودجه ۱۴۰۰ برای پروژه‌های عمرانی استان چیزی تخصیص نیافته است.

وی اضافه کرد: بودجه ۱۴۰۱ بزودی به مجلس خواهد خواهد آمد و باید در زمینه تخصیص بودجه توجه ویژه‌ای شود.

موسوی با اشاره به برخی مشکلات حوزه انتخابیه خود گفت: ما از پتروشیمی محرومیم، صنایع تبدیلی نداریم، کارخانه‌های راکد زیاد داریم، مواد اولیه ، سرمایه در گردش وجود ندارد و قهرمانان تولید در منطقه با مشکلات زیادی روبرو بوده و نیاز به حمایت دارند.

وی همچنین با اشاره به اینکه در حاشیه شهرهای استان جوانان مبتکر و پای کار زیادی وجود دارد ، گفت: محلات ۱۳ گانه در اردبیل جمعیت زیادی دارند و هیچ امکاناتی وجود ندارد و در زمینه اشتغال در آنها مشکلات زیادی وجود دارد.

موسوی با تاکید بر تسریع در اجرای راه‌آهن اردبیل و تداوم آن به پارس‌آباد مغان افزود: با این اقدام اردبیل به کریدور شمال به جنوب وصل می‌شود و ماندن راه‌آهن در اردبیل طرح را ابتر می‌کند.

وی همچنین به اجرایی کردن منطقه آزاد تجاری ، صنعتی اردبیل اشاره کرد و گفت: منطقه آزاد می‌بایست پارس‌آباد ، بیله‌سوار، گرمی و نمین را پوشش دهد.

او همچنین با اشاره به نقش گردشگری در اقتصاد استان بیان کرد: کرونا به هتلداران سرعین خسارت زده است ، مسافر و گردشگر در استان نیست و باید از فعالان این عرصه حمایت شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان