قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 975 نفر افزایش یافت


قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 975 نفر افزایش یافت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید 19 استان کهگیلویه و بویراحمد به 975 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه دو هم استانی بر اثر ابتلا به کووید 19 طی 24 ساعت گذشته جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان پناه» عصر امروز جمعه (۳۰ مهر ماه) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: هم اکنون ۲۰۹ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری بوده که ۱۰۸ نفر مبتلای قطعی و ۲۰ نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۷۵ هزار و ۸۵۶ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی ادامه داد: از ۵۳۴ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت که شامل تست‌های PCR حدود ۳۵ درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد بوده است.

یزدان پناه از مردم استان خواست بیماری کرونا و قدرت کشندگی این بیماری را جدی بگیرند و با پرهیز از عادی انگاری و بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی، حتما از ماسک استفاده کرده و از شرکت در تجمعات، دورهمی‌ها و همچنین از رفتن به سفر‌های غیرضروری و مکان‌های پر خطر مثل مراکز بهداشتی و درمانی، آرامستان ها، بوستان‌ها و بازار خودداری کنند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!