توجه به رضایت جامعه در همه امور ضروری است


توجه به رضایت جامعه در همه امور ضروری است

قم - ایرنا - آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی گفت: مسئولان از هیچ تلاشی برای رفع مشکل‌های جامعه غافل نشوند، چرا که رضایت جامعه و توجه به مردم در همه امور ضروری است.

به گزارش جمعه شب مرکز خبر حوزه، این مرجع تقلید در دیدار با علی محمد زنگانه استاندار جدید گلستان، اظهار داشت: باید از افراد مومن و با تقوا در مسئولیت های مختلف بهره ببرید و کارها را انجام دهید.

وی با بیان اینکه باید در زندگی به گونه ای باشیم که همواره به وظایف خود عمل کرده و رضای الهی مدنظرمان باشد، افزودند: یکی از عزیزان خدمت آیت الله میلانی رسید و گفت خواهشی دارم و گفت برای من دعا کنید شهید شوم، آیت الله میلانی فرمود : دعا می‌کنم به وظیفه ات عمل کنی، شهادتی که همراه با وظیفه باشد اجر عظیمی دارد.

علوی گرگانی با اشاره به اهداف شوم دشمن برای اختلاف افکنی میان مسلمانان بیان کردند: دشمن تلاش می کند بین شیعیان و اهل سنت اختلاف افکنی کند لذا باید مراقب بود اقدامی نشود که سبب پشیمانی شود.

وی تصریح کرد: باید همواره در خط مستقیم گام برداشت، خداوند در قرآن کریم می فرماید راه خدا و حقیقت همیشه مستقیم است و از راه های دیگر هیچ گاه پیروی نکنید.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم رفع مشکل‌های جامعه را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: تا جایی که ممکن است باید مردم را از خود راضی نگه داشت و در راه رفع مشکل‌های جامعه اقدام کرد./

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!