شاکله اصلی دولت مردمی باید عدالت باشد


شاکله اصلی دولت مردمی باید عدالت باشد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شاکله اصلی دولت مردمی را باید عدالت تشکیل دهد و اگر چنین نباشد به درد نمی‌خورد.

علی نیکزاد شامگاه جمعه ۳۰ مهر در جلسه شورای اداری اردبیل که با حضور رئیس‌جمهوری اظهار کرد: زمانی در کشور ما انقلاب شد ۷۵ درصد مردم در روستا زندگی می‌کردند، ولی در زمان فعلی این میزان به دلیل محرومیت روستاها و افزایش مهاجرت به ۲۲ درصد رسیده است.

وی بیان کرد: مشکلات مربوط به آب شرب ، آب کشاورزی ، وضعیت معیشتی ، راه‌ها ، اینترنت و اجرای طرح هادی که خواسته روستاها است اگر در کنار اقتصاد روستاها حل نشود این درصد مهاجرت از روستاها به شهرها بیش از این افزایش خواهد یافت.

نایب رئیس مجلس سفر امروز رئیس‌جمهوری و هیات دولت به استان اردبیل بسیار مبارک دانست و گفت: کار استاندار اردبیل را این سفر یک سال به جلو انداخت.

نیکزاد ادامه داد: باید بر اساس دستور رئیس‌جمهوری مبنای حرکتی وزرا این باشد که استان اردبیل را در همه بخش‌ها به شاخص متوسط کشوری برسانیم.

نایب رییس مجلس گفت: مصوبات دولت در سفرهای استانی در هیات رئیسه و یا در مجلس پیگیری می‌شود ، این سند مصوبات سفر اگر محقق شود همه مطالبات استاندار و نمایندگان استان اردبیل محقق خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین با اشاره به این‌که همه می‌دانیم رئیس‌جمهوری چه دولتی را تحویل گرفته، اظهارکرد: تورم ، وضعیت خزانه و تعهداتی که دولت قبلی ایجاد کرد چه بود و چه شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک