مهمترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته‌ای که گذشت


مهمترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته‌ای که گذشت

مشهد- ایرنا- تساوی تیم فوتبال پدیده، شکست تیم فوتسال فرش آرا و درخشش ورزشکاران خراسان رضوی در سه مسابقه کشوری از جمله مهمترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی طی هفته گذشته بود.

تیم فوتبال پدیده خراسان در هفته نخست بازیهای لیگ برتر فوتبال، بیست و هفتم مهرماه در دیدار مقابل تیم آلومینیوم اراک در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد با تساوی بدون گل متوقف شد.

شکست تیم فوتسال فرش آرا

تیم رده هفتمی فرش آرا در هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتسال بیست و نهم مهرماه در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد میزبان تیم رده دومی مس سونگون بود.

در پایان این دیدار تیم فوتسال مس سونگون با نتیجه ۲ بر یک میزبان خود تیم فرش آرای مشهد را شکست داد.

درخشش در مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس

دبیر هیات بوکس خراسان رضوی گفت: ۲ بوکسور نونهال این استان در مسابقات انتخابی تیم ملی ۲ عنوان نایب قهرمانی به دست آوردند.

حسن مرادنژاد افزود: در مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس که در کازرون برگزار شد صدرا لعل کریمی در وزن ۴۹ کیلوگرم و پوریا پرچمی در وزن ۶۷ کیلوگرم نایب قهرمان کشور شدند.

کسب مقام سوم کشوری در دوچرخه‌سواری

رییس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی گفت: تیم دوچرخه‌سواری این استان عنوان سوم مرحله نخست لیگ جاده جوانان کشور را کسب کرد.

مهدی روزبهان افزود: تیم های شرکت عمران شهر جدید سهند و فولاد مبارکه سپاهان نیز به ترتیب عناوین اول و دوم این مسابقات را کسب کردند.

وی ادامه داد: مرحله نخست لیگ جوانان به میزبانی منطقه آزاد ارس از ۲۶ تا ۲۸ مهرماه جاری برگزار شد.

درخشش روشندلان شطرنج باز

دبیر هیات ورزش نابینایان خراسان رضوی گفت: سه بانوی شطرنج‌باز این استان در رقابت‌های نابینایان و کم‌بینایان کشور موفق به کسب نشان‌های نقره و طلا شدند.

وحید نیکفرجام افزود: این رقابتها ۲۳ تا ۲۸ مهرماه در بابلسر برگزار شد و در پایان این رقابتها ملیحه صفایی و فاطمه رحیمی از خراسان رضوی موفق به کسب نشان طلا و عاطفه نقوی نیز موفق به کسب نشان نقره شدند.

برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مشهد

رقابت‌های والیبال ساحلی زیر ۱۸ سال قهرمانی کشور در بخش پسران، روز چهارشنبه با قهرمانی و نایب قهرمانی نمایندگان استان مازندران در مجموعه ورزشی "رودپارک" مشهد پایان یافت.

این مسابقات با حضور حدود ۶۰ بازیکن و مربی در قالب ۲۱ تیم از سراسر کشور در ادامه مسابقات قهرمانی رده های سنی پایه و جوانان از ۲۶ مهرماه در مشهد آغاز شد و تیم تهران هم مقام سوم را کسب کرد.


دعوت ورزشکار خراسان رضوی به تیم ملی پارابدمینتون

رییس کمیته پارابدمینتون هیات بدمینتون خراسان رضوی گفت: "فتانه پورآت" به عنوان تنها نماینده استان به اردوی تیم ملی پارابدمینتون کشور دعوت شد.

علی صمدی جوان افزود: پورات پس از کسب ۲ مدال نقره بدمینتون با ویلچر در بخش یک نفره و ۲ نفره در مسابقات پارابدمینتون قهرمانی کشور جواز حضور در اردوی تیم ملی پارابدمینتون را دریافت کرد.

برگزاری دوره داوری درجه سه بوکس

نایب رییس هیات بوکس خراسان رضوی گفت: دوره داوری درجه سه این رشته با حضور مدرس فدراسیون در مشهد برگزار شد.
محمدتقی نظری افزود: در این دوره ۳۰ نفر از شهرستان های استان به صورت تئوری و عملی از ۲۶ مهرماه به مدت پنج روز آموزشهای لازم را کسب کردند.

برگزاری مسابقات تنیس روی میز منطقه ۹ کشور

سرداور مسابقات تنیس روی میز منطقه ۹ کشور گفت: مسابقات این منطقه روز جمعه با حضور ۱۲ ورزشکار از خراسان رضوی و چهار نفر از خراسان شمالی روز ۳۰ مهر ماه در مشهد برگزار شد.
مجید امین زاده افزود: سیدصادق سیدرضایی، محمد بذری، حجت علیزاده و محمد اصلمند از مشهد مقام اول تا چهارم را کسب کردند که با برگزیدگان مناطق ۱۱ گانه برای انتخاب نفرات برتر کشوری رقابت خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره فوق جذاب الهه جعفری بازیگر سریال نوروز رنگی بیرون سریال + بیوگرافی و عکس های زیبا