عکس های تبلت جدید سامسونگ گلکسی تب S8 را قبل از معرفی ببینید


عکس های تبلت جدید سامسونگ گلکسی تب S8 را قبل از معرفی ببینید

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) تصاویر سامسونگ گلکسی تب S8 منتشر شد. Galaxy Tab S8 قرار است در دی یا بهمن ماه سال جاری عرضه شود. این تبلت پرچمدار به تراشه اسنپدراگون 888 مجهز خواهد شد. سری تبلت‌های گلکسی تب S7 سامسونگ از سه دستگاه مختلف تشکیل شده بود و بر اساس شایعات منتشر شده، سری گلکسی تب S8 نیز... نوشته عکس های تبلت جدید سامسونگ گلکسی تب...

تصاویر سامسونگ گلکسی تب S8 منتشر شد. Galaxy Tab S8 قرار است در دی یا بهمن ماه سال جاری عرضه شود. این تبلت پرچمدار به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد شد.

سری تبلت‌های گلکسی تب S7 سامسونگ از سه دستگاه مختلف تشکیل شده بود و بر اساس شایعات منتشر شده، سری گلکسی تب S8 نیز با سه مدل در سال ۲۰۲۲ جایگزین آنها خواهد شد. یکی از این سه تبلت جدید گلکسی تب اس ۸ اولترا است که از یک نمایشگر ۱۴.۶ اینچی امولد بهره خواهد برد.

عکس های تبلت جدید سامسونگ گلکسی تب S8 را قبل از معرفی ببینید

حالا تصاویر مدل ۱۱ اینچی سامسونگ گلکسی تب S8 (کوچکترین مدل)‌ در رنگ نقره‌ای منتشر شده است. طراحی تب اس ۸ شباهت زیادی به نسل قبل خود دارد. نمایشگر ۱۱ اینچی این تبلت از یک پنل LCD با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند و حاشیه‌های بسیار باریکی نیز دارد.

بریدگی خط آنتن در بدنه پشتی شباهت زیادی به خط آنتن Tab S7 دارد و حتی نوار مغناطیسی تعبیه شده برای شارژ اس پن و دوربین‌های دوگانه ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی نیز تفاوتی با اس ۷ ندارند. هرچند که ظاهرا قرار است حسگر اثر انگشت فیزیکی در دکمه پاور ادغام شود.

#gallery-1#gallery-1 .gallery-item#gallery-1 img#gallery-1 .gallery-caption
عکس های تبلت جدید سامسونگ گلکسی تب S8 را قبل از معرفی ببینید عکس های تبلت جدید سامسونگ گلکسی تب S8 را قبل از معرفی ببینید

مهمترین تغییر تبلت جدید به مشخصات سخت افزاری مربوط می‌شود. برخی از منابع به احتمال استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ اشاره می‌کنند و برخی دیگر نیز بر این باورند که از تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ در این تبلت استفاده خواهد شد.

سامسونگ قرار است در دی یا بهمن ماه سال جاری از سری تبلت های گلکسی تب S8 رونمایی کند. قیمت مدل پایه تبلت ۱۱ اینچی ۸۴۰ دلار خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد