پرسپولیس و یحیی طلسم شکنی کردند !


پرسپولیس و یحیی طلسم شکنی کردند !

تیم پرسپولیس موفق شد طلسم شکست ناپذیری فولاد در خانه را از بین ببرد. نوشته پرسپولیس و یحیی طلسم شکنی کردند ! (https://parsfootball.com/fa/1260115/%d9%be%d8%b1%d8%b3%d9%be%d9%88%d9%84%db%8c%d8%b3-%d8%b7%d9%84%d8%b3%d9%85-718-%d8%b1%d9%88%d8%b2%d9%87-%d8%b4%da%a9%d8%b3%d8%aa-%d9%86%d8%a7%d9%be%d8%b0%db%8c%d8%b1%db%8c-%d9%81%d9%88%d9%84%d8%a7/)...

پرسپولیس و یحیی طلسم شکنی کردند !

پرسپولیس طلسم 718 روزه شکست ناپذیری فولاد در خانه را شکست
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ | ۷:۱۰
پرسپولیس و یحیی طلسم شکنی کردند !

تیم پرسپولیس موفق شد طلسم شکست ناپذیری فولاد در خانه را از بین ببرد.

پرسپولیس و یحیی طلسم شکنی کردند !

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آخرین بار تیم گابریل کالدرون بود که موفق شد با پنالتی مهدی ترابی، فولاد را شکست دهد و با سه امتیاز شیرین خوزستان را ترک کند. در این بین فولاد ۲۵ بازی را در خانه برگزار کرد و برابر تیمهای قدرتمندی چون سپاهان، استقلال، گل گهر و… مقاومت کرد و شکست نخورد تا اینکه دوباره پرسپولیس با سفر به این شهر، فولاد را مغلوب کرد.

نکته جالب اینکه تیمهای پرسپولیس و فولاد نسبت به آن دوران تغییر مربی داشته‌اند و عبدالله ویسی و یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی روی نیمکت این دو تیم مدعی فوتبال ایران قرار گرفته‌اند.

در بازی امروز مهدی ترابی زننده گل سرخپوشان در بازی دو سال قبل، به عنوان گلساز ظاهر شد و به ترتیب رضا اسدی، حامد پاکدل و عیسی آل‌کثیر سه گل پیروزی بخش را به ثمر رساندند. این بار فولاد بود که از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد.

شکست ناپذیری فولاد در یک فصل و نیم سبب شد تا این تیم یک بار به عنوان تیم چهارم جدول رده بندی سهمیه بگیرد و بار دیگر در بین تیمهای بالانشین جدول خودنمایی کند. این طلسم روحیه بخش حالا از بین رفته و ویسی با از دست دادن این رکورد، باید تیمش را بازیابی کند.

از آن سو پرسپولیس که به این رکورد ۷۱۸ روزه خاتمه داده، با انگیزه بالا پای به دیدار بعدی برابر نساجی خواهد گذاشت که پیروزی مقابل این تیم احتمالا قرمزها را به سمت جایگاه نخست هدایت خواهد کرد.

دسته بندی ها : اخبار داغ , پرسپولیس , لیگ برتر برچسب ها : استقلال, پرسپولیس
پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس