آموزش برداشتن و پاک کردن ژلیش ناخن با 5 روش آسان


در این مطلب با روش های پاک کردن ژلیش ناخن آشنا می شوید و می توانید به 5 روش آسان این کار را انجام دهید. امروزه بیشتر خانم ها مایل هستند به دلیل جذاب بودن مانیکورهای ژل از آنها برای دیزاین ناخن های خود استفاده کنند ولی به دلیل اینکه ژلیش ناخن با دوام است […] نوشته آموزش برداشتن و پاک کردن ژلیش ناخن با 5 روش آسان...

در این مطلب با روش های پاک کردن ژلیش ناخن آشنا می شوید و می توانید به 5 روش آسان این کار را انجام دهید. امروزه بیشتر خانم ها مایل هستند به دلیل جذاب بودن مانیکورهای ژل از آنها برای دیزاین ناخن های خود استفاده کنند ولی به دلیل اینکه ژلیش ناخن با دوام است ممکن است که پاک کردن ژلیش ناخن در خانه کمی سخت باشد و بهتر است با روش های خاص برای پاک کردن ژلیش آشنا باشید تا بتوانید خیلی راحت ناخن های خود را تمیز کنید.

روش صحیح پاک کردن ژلیش ناخن ها

باید توجه داشته باشید که ژلیش در لایه های مختلف به کار برده می شود و توسط لامپ فرابنفش ثابت می شود از این رو شما نمی توانید آن را خیلی راحت پاک کنید و باید از روش های کاربردی برای پاک کردن ژلیش استفاده کنید. باید توجه داشته باشید که نباید ژلیش را به صورت پوسته پوسته از ناخن جدا کنید زیرا به ناخن ها آسیب جدی وارد می شود. بعد از برداشتن ژلیش، ناخن ها را به کمک روغن کوتیکل و کرم هایی که حاوی رطوبت بالایی می باشند آبرسانی کنید.

آموزش برداشتن ژلیش از روی ناخن

در ادامه 5 روش کاربردی برداشتن ژلیش ناخن را آموزش می دهیم.

سوهان برقی

در ابتدا ناخن های خود را با استفاده از سوهان برقی تراش دهید با این کار سطح رویی ناخن ها نرم می شود و شما نیاز به تلاش زیاد برای برداشتن ژلیش از روی ناخن ندارید.

آموزش برداشتن و پاک کردن ژلیش ناخن با 5 روش آسان

گلوله پنبه ای

این گلوله ها صد تایی هستند و استفاده از آنها راحت است و شما می توانید این گلوله ها را به استون آغشته کنید و آنها را روی سطح ناخن خود قرار دهید سپس روی گلوله ها فویل بگذارید و به مدت 20 دقیقه صبر کنید و سپس آنها را بردارید.

استون

استون را روی کمی پنبه بزنید سس آن را روی سطح ناخن خود نگه دارید تا ژل نرم شل شود. توجه کنید که استون باید به مدت چند دقیقه روی سطح ناخن بماند این روش برای پاک کردن لاک معمولی از روی سطح ناخن هم کاربرد دارد.

کلیپس های تینیتور آکریلیک

این کلیپس ها با گیره هایی در بسته 20 تایی به فروش می رسند و گلوله های پنبه ای که آغشته به استون هستند را در جای خود به صورت محکم نگه می دارند تا فرآیند برداشتن ژلیش از روی ناخن ها به صورت موثر و بهتر انجام پذیرد. این گیره ها فرمول اصلی برای برداشت ژلیش از روی ناخن نیستند و برداشتن ژلیش از روی سطح ناخن به کمک آنها ممکن است تا 15 دقیقه طول بکشد.

باید توجه داشته باشد که این روش کثیف کاری ندارد و شما می توانید پنبه ها را از استون خیس به راحتی جدا کنید و به کمک کلیپس های ناخن آنها را به صورت محکم سر جای خود نگه دارید این گیره ها تا وقتی که شما به آن نیاز دارید سر جای خود می مانند.

آموزش برداشتن و پاک کردن ژلیش ناخن با 5 روش آسان

فویل Ecbasket

یکی از رایج ترین روش ها برای برداشتن ژلیش ناخن فویل است و شما می توانید پدهای پنبه ای را به استون آغشته کنید و روی ناخن دست یا پاهای خود قرار دهید سپس ناخن ها را درون فویل بپیچید تا برداشتن ژلیش از روی سطح ناخن شروع شود. استفاده از این روش کثیف کاری ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مدل و سلامت ناخن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران