همکاری‌های اثربخش دستگاه‌ها باعث کارآمدی جامع برنامه‌ریزی‌ها و آمار خواهد شد


همکاری‌های اثربخش دستگاه‌ها باعث کارآمدی جامع برنامه‌ریزی‌ها و آمار خواهد شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: اثربخشی و کارآمدی همه تلاش‌ها و کوشش‌ها در حوزه مهم برنامه ریزی، در صورتی به تحقق خواهد رسید که همکاری‌های اثربخش بین سازمان‌های تولیدکننده آمار و دستگاه‌های متولی برنامه ریزی و همچنین مدیران، کارشناسان و بهره برداران از این آمار و برنامه‌ها، به صورت جامع، کامل، شفاف و صحیح، تحقق یابد.

مجید پورعیسی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی به مناسبت روز آمار و برنامه ریزی، پیاتمی صادر کرد. به گزارش ایسنا متن پیام بدین شرح است:

دنیای در حال توسعه و جهان پهناور علم و فناوری، لحظه به لحظه در حال درنوردیدن جاده‌های پیشرفت و پشت سر گذاشتن موانع برای رسیدن به قله‌های رفیع موفقیت است. جهان در آستانه تحولات شگرف در حوزه برنامه ریزی برای کشورها در ابعاد مختلف قرار گرفته است و مدیران، متخصصان، کارشناسان و نخبگان در ژرفای عمیق تلاش‌هایشان، رهیافت‌های بیکران توسعه را جستجو می‌کنند. ایران عزیز اسلامی ما نیز در این جاده خطیر، با استفاده از ظرفیت‌های بی شمار خود، در حال پیمودن مسیر مهمی است که موفقیت در آن، جز با در نظر گرفتن دو مؤلفه مهم «آمار» و «برنامه ریزی»، میسر نخواهد بود.

علم آمار و علم برنامه ریزی، مقوله مهمی به نام توسعه را برای جوامع مختلف به ارمغان می‌آورد. خراسان جنوبی نیز که سال‌هاست در مسیر حرکت‌های توسعه محور خود قرار گرفته است، به مراتب، نیازمند توجه ویژه تر و بنیادی تر به علم آمار و دقت و اهتمام شایسته تر به دستاوردها و اسنادی است که از مجرای برنامه ریزی بدست آمده‌اند.

اثربخشی و کارآمدی همه تلاش‌ها و کوشش‌ها در این حوزه مهم، در صورتی به تحقق خواهد رسید که همکاری‌های اثربخش بین سازمان‌های تولیدکننده آمار و دستگاه‌های متولی برنامه ریزی و همچنین مدیران، کارشناسان و بهره برداران از این آمار و برنامه‌ها، به صورت جامع، کامل، شفاف و صحیح، تحقق یابد. خراسان جنوبی، این استان فرهیخته و سرشار از ظرفیت‌های عظیم در حلقه مهم توسعه خود، نیازمند آمار متقن، برنامه ریزی شایسته و مدیریت کوشا و پیگیر است.

اول آبان ماه؛ «روز ملی آمار و برنامه ریزی» بهانه‌ای است تا همزمان با هفته وحدت و میلاد فرخنده پیامبر رحمت و مهربانی، ضمن تبریکی شایسته و مضاعف به همه تلاش گران این عرصه مهم، بار دیگر بر ضرورت و اهمیت آمار و برنامه ریزی در مسیری به نام توسعه که خراسان جنوبی و مردم قدرشناسش، شایستگی رسیدن به آن را دارند، و همچنین بر نقش همه ارکان مدیریتی و به ویژه ظرفیت‌های رسانه‌ای استان تأکید گردد. امید است این استان گوهرخیز، همچنان در مسیر موفقیت‌هایش حرکت کند؛ انشاءالله.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد