افزایش قیمت مرغ، شایعه است


افزایش قیمت مرغ، شایعه است

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ اهواز گفت: بازار مرغ اهواز در آرامش قرار دارد و از وضعیتی پایدار برخوردار شده است.

سید اصغر حسینی بهارانچی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت مرغ در بازار اهواز، اظهار کرد: اخیرا شایعاتی مبنی بر افزایش قیمت مرغ کشتار روز در بازار شنیده می‌شود اما این موضوع اصلا صحت ندارد. قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ کشتار روز، ۲۷ هزار تومان برای فروشنده و ۲۸ هزار تومان برای مصرف کننده است.

وی افزود: حدود ۱۰ روز است که قیمت مرغ در بازار اهواز ثابت و بدون نوسان بوده و در حال حاضر بازار مرغ اهواز در آرامش قرار دارد و از وضعیتی پایدار برخوردار شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ اهواز گفت: با سود یک هزار تومانی فروشندگان مرغ به جایی نمی‌رسند و بسیاری از آن‌ها مجبور به تخلف می‌شوند.

حسینی بهارانچی در خصوص قیمت گوشت قرمز بیان کرد: قیمت گوشت دام سبک نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است و قیمت هرکیلوگرم گوشت مخلوط گوسفندی، ۱۳۰ هزار تومان است، قیمت گوشت فعلا مناسب است و کمبودی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: بسته به خواسته مشتری، گوشت از نقاط مرغوب گوسفند نیز با قیمتی بیشتر از ۱۳۰ هزار تومان فروخته می‌شود و این موضوع کاملا توافقی است؛ البته گوشت قرمز در برخی از نقاط شهر نیز با قیمت کمتری فروخته می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403