سوارکاران زنجانی صاحب نشان نقره و برنز شدند


سوارکاران زنجانی صاحب نشان نقره و برنز شدند

دبیر هیئت سوارکاری استان، از درخشش ورزشکاران زنجانی در رقابت‌های پرش با اسب قهرمانی کشور خبر داد.

حسین بازرگانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری رقابت‌های پرش با اسب قهرمانی جوانان کشور، گفت: در این دوره از مسابقات که به میزبانی باشگاه سوارکاری «ابرش» تهران برگزار شد، هفت ورزشکار زنجانی به مصاف حریفان خود رفتند که در پایان این رقابت‌ها دو سکو از آن سوارکاران زنجانی شد.

وی در خصوص عناوین کسب شده توسط ورزشکاران زنجانی در قابت‌های پرش با اسب قهرمانی جوانان کشور، اظهار کرد: در این دوره از رقابت‌ها پوریا زنجانی با اسب کارتونو توانست بعد از متین رضاخانلو از تهران به مقام نایب‌قهرمانی رسیده و مدال نقره را، در این رویداد کشوری از آن خود کند.

این فعال ورزشی در خصوص عملکرد سایر ورزشکاران استان در این مسابقات، یادآور شد: عرشیا نجفی‌نیا نیز به عنوان یکی دیگر از سوارکاران زنجانی حاضر در این رقابت‌ها توانست با اسب فلوشیا به مقام سوم رسیده و دومین مدال زنجان را که برنز بود، تصاحب کند.

دبیر هیئت سوارکاری استان زنجان، با بیان اینکه این رقابت‌ها با حضور رئیس و دبیر کل فدراسیون سوارکاری برگزار شد، ادامه داد: نتیجه‌ای که ورزشکاران زنجان در این دوره از مسابقات به دست آوردند، در نوع خود بی‌نظیر بود و آمار به دست آمده در این رویداد نسبت به ادوار گذشته، عملکرد بی‌سابقه‌ای است.

وی با یادآوری اینکه استان زنجان بیش از ۱۰۰ سوارکار سازمان یافته در حوزه پرش با اسب دارد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه سوارکاری زنجان در سال‌های اخیر به لحاظ کمی و کیفی ارتقا یافته و عملکرد ورزشکاران استان در رقابت‌های اخیر حاکی از پیشرفت قابل توجه و اهتمام به این رشته در استان بوده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره فوق جذاب الهه جعفری بازیگر سریال نوروز رنگی بیرون سریال + بیوگرافی و عکس های زیبا