تشدید نظارت بر بازار زنجان


تشدید نظارت بر بازار زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: بازرسی گشت‌های سیار در بازار زنجان تشدید شده است.

رضا مظفری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای رصد بازار، گشت مشترک روزانه با همکاری تعزیرات حکومتی استان زنجان، سازمان صمت، اداره‌کل غله استان، پلیس امنیت اقتصادی و جهادکشاورزی برگزار می‌شود.

وی افزود: در همین راستا اکیپ گشت بازار به صورت روزانه، بازار کالا از جمله مرغ و تخم‌مرغ و دیگر کالاهای هدف از جمله گوشت، برنج، شکر، قند، روغن، لبنیات و شوینده را رصد کرده و در صورت مشاهده تخلف با خاطیان برخورد می‌کنند.

این مسئول با اشاره به اقدامات شش ماهه این اداره‌کل در حوزه بازرسی، ادامه داد: در این مدت ۲۴۹ اکیپ شامل ۱۱۰۶ خودرو، بازرسی از بازار را انجام دادند که در جریان همین بازرسی‌ها یک انبار که اقدام به ثبت کالا در سامانه مربوط نکرده بود، تا ارائه مدارک مربوط پلمب شد.

مظفری با اشاره به اینکه مبلغ محکومیت واحدهای صنفی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بوده است، گفت: در همین راستا ۸۲۸ واحد متخلف شناخته شده و واحدهای بدون تخلف نیز ۱۵۵ مورد بوده و ۱۳۳ تذکر نیز به سایر واحدهای مورد بازرسی داده شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان همچنین تعداد پرونده‌های وارده در این مدت را ۲۰۲۹ فقره در حوزه کالا و خدمات اعلام و خاطرنشان کرد: میزان محکومیت در این بخش ۱۸۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بود. همچنین تعداد پرونده‌های وارده در حوزه بهداشت و درمان را ۱۸۷ فقره بود که میزان محکومیت در این بخش نیز ۳۵۹ میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان