ارزیابی و پایش فعالیت های 5 خانه قرآنی در شهرستان قدس


ارزیابی و پایش فعالیت های 5 خانه قرآنی در شهرستان قدس

حجت الاسلام مرادی از ارزیابیو پایش فعالیت های 5 خانه قرآنی در شهرستان قدس خبر داد و گفت: مشکل خانه های قرآنی در این شهرستان کمبود اعتبار و بودجه آموزشی است.

حجت الاسلام علی مرادی ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قدس در گفت وگوبا خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان اظهار کرد: با اجرای طرح پایش می توان به اطلاعات دقیقی از فعالیت‌های موسسات قرآنی و خانه های قرآنی، نقاط قوت و توانمندی‌های آنها، ضعف‌ها و کمبودهای آنها و ظرفیت‌های این موسسات دست پیدا کرد.

وی ادامه داد: در این پایش، وضعیت کلی موسسات از نظر مکان، کیفیت کلاس ها، بهره مندی از فضای مجازی، امور بیمه، امور مالیاتی، کادر آموزشی، همکاری و تعامل با ادارات و نهادهای آموزشی، میزان اهتمام به اجرای طرح های ابلاغی در حوزه آموزش و فعالیت قبل و بعد از کرونا و انتقال آموزش ها به بستر رسانه و فضای مجازی مورد ارزیابی و پالایش قرار می گیرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قدس اظهار داشت: در این پایش که تاکنون از موسسات و خانه های قرآنی شهرستان انجام شد، میزان عملکرد این موسسات مطلوب ارزیابی و عمده مشکلات آنان کمبود اعتبار و بودجه های آموزشی احصا شد.

حجت الاسلام مرادی به راهکارهای افزایش میزان اعتبار موسسات اشاره کرد و گفت: ایجاد زمینه برای درآمدزایی خانه های قرآنی از قبیل راه اندازی کارگاه های کوچک زود بازده در کنار فعالیت های آموزشی می تواند باری از دوش مدیران خانه های قرآنی در زمینه مشکلات مالی بردارد.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خودروساز معروف موبایل می‌سازد!/ عکس