مساجد در همه جوامع اسلامی پایگاه وحدت هستند


مساجد در همه جوامع اسلامی پایگاه وحدت هستند

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه مساجد در همه جوامع اسلامی پایگاه وحدت هستند، اظهار کرد: مساجد در کشور افغانستان نیز پایگاه وحدت شیعه و سنی در همه معادلات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است.

آیت الله «علیرضا اعرافی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مساجد در همه جوامع اسلامی پایگاه وحدت هستند، اظهار کرد: مساجد در کشور افغانستان نیز پایگاه وحدت شیعه و سنی در همه معادلات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است.

مدیر حوزه های علمیه کشور افزود: بنده تاکنون چندین بار به کشور افغانستان سفر و مشاهده کرده ام که برخلاف تصور موجود روابط بسیار خوبی میان شیعه و سنی در این کشور وجود دارد.

وی اضافه کرد: مساجد در افغانستان بسیار فعال هستند و هجومی که به مساجد افغانستان می آورند به دلیل همین نقش آفرینی است؛ در واقع دشمنان به دنبال این هستند که مساجد در افغانستان را نیز خلوت کنند.

آیت الله اعرافی در ادامه درباره ستاد راهبری مساجد که اخیرا از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه راه اندازی شده است، گفت: ما در گروه مشاوران مان در مرکز حوزه های علمیه تاکنون 15 ستاد راهبری را طراحی و ابلاغ کردیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند بر مسئولان این همت را بدهد که به مساجد توجه بیشتری کنند. مساجد جایگاهی است که می توان همه مشکلات را در آن حل کنیم.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)