جیپ رنگلر شخصی سازی شده، خودرو جدید سام اصغری سلبریتی ایرانی ساکن آمریکا


جیپ رنگلر شخصی سازی شده، خودرو جدید سام اصغری سلبریتی ایرانی ساکن آمریکا

سام اصغری بازیگر، مربی بدن‌سازی و مدل ایرانی مشهور ساکن آمریکا است که به واسطه نامزدی با بریتنی اسپیرز خواننده مشهور آمریکایی بارها نام او را در رسانه‌ها شنیده‌ایم. حال این ایرانی مشهور ساکن آمریکا تصمیم گرفته تا خودرویی کاملا شخصی برای خود داشته...

سام اصغری بازیگر، مربی بدن‌سازی و مدل ایرانی مشهور ساکن آمریکا است که به واسطه نامزدی با بریتنی اسپیرز خواننده مشهور آمریکایی بارها نام او را در رسانه‌ها شنیده‌ایم. حال این ایرانی مشهور ساکن آمریکا تصمیم گرفته تا خودرویی کاملا شخصی برای خود داشته باشد، یک جیپ رنگلر که براساس تیپ شخصی وی طراحی و رنگ آمیزی شده است.

جیپ رانگلر روبیکون سبز رنگ خودرو مخصوص سام اصغری است که ترکیب رنگ و طراحی آن توسط گاراژ A Plus Tire Club شخصی‌سازی شده است. سیستم تعلیق، سپرها، محافظ‌ها و درهای این خودرو توسط گاراژ A Plus Tire Club طراحی شده‌اند تا سام اصغری بتواند از این خودرو برای فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی استفاده کند.

سام اصغری در حساب کاربری اینستاگرام خود تصاویری از خودرو جدیدش را به اشتراک گذاشته است. او با ذکر عبارت "شما باید همه چیز را با ماشین مطابقت دهید" به شخصی سازی خودرو مطابق با پوشاک خود اشاره کرد. وی همچنین از مخاطبین خود خواسته است تا پیشنهادات بیشتری برای شخصی سازی این جیپ به وی ارائه دهند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر