پیامبر اعظم (ص) بزرگترین آیه الهی و مسیر رسیدن به خداوند متعال است


پیامبر اعظم (ص) بزرگترین آیه الهی و مسیر رسیدن به خداوند متعال است

ارومیه- ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: وجود مبارک پیامبر اعظم (ص)، هدف خداوند سبحان از خلقت انسان بود و آن حضرت، بزرگترین آیه الهی و مسیر رسیدن به خداوند متعال است.

حجت الاسلام مصطفی امامی روز شنبه در نشست هم اندیشی مسائل زنان در حوزه دینداری و نقش آفرینی در حکومت اسلامی در ارومیه افزود: آن چیزی که بیش از همه، عظمت الهی را نشان می دهد، وجود انسان بوده و حضرت رسول اکرم (ص) انسان کامل است.

وی اضافه کرد: ما اگر بخواهیم به خدا برسیم، باید در راه و روش پیامبر بزرگوار اسلام (ص) گام برداریم؛ هر کسی که با آن حضرت بیعت کرد یعنی با خدا بیعت کرده است و هرچه در عالم هستی اصل است ریشه در وجود نازنین پیامبر (ص) دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به اینکه بانوان در خلقت، لطافت الهی را با خود به همراه دارند، بیان کرد: بانوان از وجود و درون با رحمت و لطف خداوند گره زده می شوند و خدای متعال برای بانوان ویژگی های منحصر بفردی برای الهی شدن، گام نهادن در صراط مستقیم به ویژه داشتن مقام شامخ مادر بودن درجهت تربیت انسانها عطا فرموده است.

حجت الاسلام امامی گفت: خداوند متعال بانوان را مسلح به دین و ایمان کرده تا در مقابل وسوسه های شیطان بایستند و بانوان نیز باید بدانند که دردانه خلقت خداوند هستند و باید برای چنین خلقتی شکرگزار بود.

وی افزود: بانوان باید دوشادوش مردان در همه مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه حضوری فعال داشته باشند تا زمینه اعتلای روزافزون جامعه فراهم شود.

به گزارش ایرنا، در این جلسه بانوان حاضر به بیان نظرات خود در راستای استفاده بهتر از ظرفیت بانوان پرداختند.

فردا، یکشنبه ۱۷ ربیع الاول سالروز میلاد با سعادت حضرت پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403