کاهش شهرهای قرمز و زرد؛ آذربایجان‌غربی نارنجی‌تر شد


کاهش شهرهای قرمز و زرد؛ آذربایجان‌غربی نارنجی‌تر شد

ارومیه- ایرنا- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت در حال حاضر، سه شهرستان استان در وضعیت قرمز و 2 شهرستان در وضع زرد کرونایی قرار دارد که این ارقام به ترتیب یک و 2 مورد کمتر از هفته گذشته است.

علی مصطفوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق آخرین بررسی ها، شهرستان های اشنویه، پیرانشهر و بوکان در جنوب آذربایجان غربی وضعیت قرمز کرونایی دارند.

وی اضافه کرد: همچنین طبق آخرین برآورد صورت گرفته، شهرستان های ارومیه، خوی، سلماس، چایپاره، شوط و ماکو در شمال آذربایجان غربی و نقده، تکاب، میاندوآب، مهاباد، سردشت و شاهین دژ در جنوب استان وضعیت نارنجی کرونایی دارند.

وی بیان کرد: علاوه بر آن، ۲ شهرستان پلدشت و چالدران در شمال استان وضعیت زرد دارند که امیدواریم بهبود وضعیت را در روزها و هفته های آتی نیز شاهد باشیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اعلام هشدار جدی نسبت به ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی اظهار کرد: استفاده از ماسک و پرهیز از تجمع به ویژه اجتناب از سفرهای غیرضروری در همه استان از جمله مهمترین اقداماتی است که باید رعایت شود.

مصطفوی افزود: فرمانداران و مدیران دستگاه های مرتبط نیز نسبت به اجرای محدودیت های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا متناسب با وضعیت شهرها از جمله دورکاری ادارات، ترددهای شبانه و فعالیت صنوف اهتمام ویژه داشته باشند.

تعداد شهرستان های با وضع کرونایی در کشور، طی هفته اخیر افزایش یافته و از ۹ مورد به ۱۶ مورد رسیده است.

آذربایجان غربی ۱۷ شهرستان دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!